⛤☽Ashley☾⛤

⛤☽Ashley☾⛤'s profile picture

30, she, USA 18+ plz

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2534982

⛤☽Ashley☾⛤'s Interests

General

I enjoy skating, Neopets, antiques, thrifting, crafting, post crossing, reading, and I'm lazy so to be continued..

Music

EVERYTHING; literally. But currently have Seether on repeat. I bounce from genre to genre. Don't listen to rap much tho. Love me some live shows!

Movies

LOTR, Girl Interrupted, The Ritual, anything Quentin Tarantino or Jack Black.

Television

Don't watch TV much but I love the show Evil and enjoyed the Fallout series. I watch youtubers like Mr.Ballen and Cooking Through History with Max Miller.

Books

I read a lot of fantasy. Tolkien obsessed. Read a lot of thriller and horror as well. I'm a sucker for a book rec so hit me up

Heroes

Your mom

⛤☽Ashley☾⛤'s Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

⛤☽Ashley☾⛤'s Blurbs

About me:

Names Ashley or Ash. I'm 30 yrs old w 3 gremlins and my best friend as my husband <3 They're pretty dope. I've been a SAHM, homeschooling for 7 years now. Here as a former scene kid reliving the nostalgia :) always down to get music/book/movie recs. Let's be friends! :3

Who I'd like to meet:

⛤☽Ashley☾⛤'s Friends Comments

Displaying 8 of 8 comments ( View all | Add Comment )

Xxrainbow_kidxX

Xxrainbow_kidxX's profile picture

Thanks 4 the add u seem really cool xD

Report Comment



Only moderately, you seem the cooliest

by ⛤☽Ashley☾⛤; ; Report

Keenkon World

Keenkon World's profile picture

happy monday and thanks 4 the add!! been getting into reading this year and definitely down for some horror/thriller book recommendations. also love to ride around on a skateboard but can't do an ollie to save my life.

Report Comment



Happy Monday! The September House was one of my favorites from last year. Definitely recommend it :) and hey at least you can cruise I suck on a board tbh. I've been an inline skater since I was a jit tho so that's my method. I still give a board a shot every now and then!

by ⛤☽Ashley☾⛤; ; Report

just looked it up and it does sound like a cool premise. I read a book called house of leaves a while back and it kind of sounds similar. ahhhh I see, yeah I definitely can't get on a pair of skates hahaha I envy you! tried to go to the roller rink in high school and can't tell you how many times i busted my ass. coordination and I aren't very good friends.

by Keenkon World; ; Report

just looked it up and it does sound like a cool premise. I read a book called house of leaves a while back and it kind of sounds similar. ahhhh I see, yeah I definitely can't get on a pair of skates hahaha I envy you! tried to go to the roller rink in high school and can't tell you how many times i busted my ass. coordination and I aren't very good friends.

by Keenkon World; ; Report

Frankkie

Frankkie's profile picture

Hii Ashley!✋🏼

Thank you for the add. Welcome to Spacehey, the coolest place on the Internet since the old Myspace, and this platform is pretty fun

~Frankkie R.

Report Comment

˚ʚ♡ɞ˚Eevee˚ʚ♡ɞ˚

 ˚ʚ♡ɞ˚Eevee˚ʚ♡ɞ˚'s profile picture

I AM LIVING FOR YOUR HAIR RIGHT NOW?!?! Who pulls off such a bright vibrant red????? YOU DO!!!!

Report Comment

heartbeats

heartbeats's profile picture

tysm for the add! jack black is one of my favorites haha <3

Report Comment

kristen maria <3

kristen maria <3's profile picture

Thanks for the add! :)

Report Comment



Thank you! Your profile is too stinking cute! :3

by ⛤☽Ashley☾⛤; ; Report

˚ʚ♡ɞ˚Eevee˚ʚ♡ɞ˚

 ˚ʚ♡ɞ˚Eevee˚ʚ♡ɞ˚'s profile picture

RaWr! xD

Pic4Pic? Lmao

Took me forever to get a song to work and I want to change it. Too lazy to figure a perf fit tho >.<

Report Comment



SAME I couldn't get mine to work forever. Reddit saved me lol we'll be tweaking these for weeks xD

by ⛤☽Ashley☾⛤; ; Report

WE CAN REPLY TO COMMENTS that's great! Lol but yes. Back to the old, spend forever in my layout and pfp days lol!

by ˚ʚ♡ɞ˚Eevee˚ʚ♡ɞ˚; ; Report

Shalisa Marie Cook

Shalisa Marie Cook's profile picture

I freaking love you, bro. < 3 (*~*)

Report Comment



<3333

by ⛤☽Ashley☾⛤; ; Report