Nikita

Nikita's profile picture

"reclaiming what was lost"

18 ENG/FR/РУС

Last active:

Mood: ghastly

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=185683

Nikita's Interests

General

Music

Here is my Last.fm. Mind you, I listen to songs on loop often.

Movies

Grease, Bill and Ted's, The Diamond Arm (Бриллиантовая рука), Despicable Me 3, any shitty B movie from the 20th century

Television

Books

Heroes

and Ebony Dark'ness Dementia Raven Way

Nikita's Latest Blog Entries [View Blog]

Today's Reading 29/06/2022 (view more)

Today's Reading 28/06/2022 (view more)

Today's Reading 27/06/2022 (view more)

Today's Reading 26/06/2022 (view more)

Today's Reading 25/06/2022 (view more)

Nikita's Blurbs

About me:

Russian-American madman who will eat you like Baba Yaga

I understand:

I want to learn:

Who I'd like to meet:

People willing to become my next meal

Nikita's Friends Comments

Displaying 20 of 32 comments ( View all | Add Comment )

siana?

siana? 's profile picture

first time i see someone who wants to learn my native language lmao u seem p cool!

Report Comment

Niki

Niki 's profile picture

we have the same name p cool

Report Comment

✕A✕

✕A✕'s profile picture

i am in love with your layout lmao

Report Comment

月の花

月の花's profile picture

mkr lets goooo ! love ur pfp sm, also the music on ur page is great

Report Comment

mironov_erik

mironov_erik's profile picture

love ur page ............

Report Comment

Crant

Crant's profile picture

Thanks for accepting my FR u seem hella chill and I love your profile!

Report Comment

axxLCYDE

axxLCYDE's profile picture

how did you get the auto player music? cool profile btw

Report Comment



Thanks! I found the autoplay code here: https://blog.spacehey.com/entry?id=211407

by Nikita; ; Report

gaz ☆

gaz ☆'s profile picture

cool new icon :D

Report Comment

Sashenka

Sashenka's profile picture

Бриллиантовая рука!! my fav from that era was Кавказская пленница lol

Report Comment



I've been meaning to watch Кавказская пленница!! I wanted to watch Операция Ы first, even if I'm not quite sure it has any bearing on it.

by Nikita; ; Report

thats also a rly good one lol, hope u enjoy it :)

by Sashenka; ; Report

CORKSCREW

CORKSCREW's profile picture

thank you for accepting!! i find ur blog posts about kinning rly interesting. very well formatted and researched.

Report Comment



Glad you like them! I'll be writing more in the future. If there's ever anything you want me to cover, feel free to suggest it to me))

by Nikita; ; Report

DuckyDanky

DuckyDanky's profile picture

thank you for accepting.

Report Comment

kawaii bean jr

kawaii bean jr's profile picture

TᕼᗩᑎK YOᑌ ᖴOᖇ ᗩᑕᑕᗴᑭTIᑎᘜ ᗰY ᖴᖇIᗴᑎᗪ ᖇᗴᑫᑌᗴᔕT ฅ^•ﻌ•^ฅ

Report Comment

Jay Knight

Jay Knight's profile picture

Thanks for accepting!

Report Comment

Anoures

Anoures's profile picture

thanks for adding me back :D!! love the ferry pfp ^_^

Report Comment

jack frost

jack frost's profile picture

thx for accepting!! i’ve always wanted to learn russian, it seems like such a cool language lol you should try to teach me

Report Comment



It is a pretty fun language, but I warn you the grammatical aspects are a lot to behold if you've never encountered anything like it before (source: it kicked my ass when the only other languages I knew didn't do the thing)

by Nikita; ; Report

Perty The Virtual Singer

Perty The Virtual Singer's profile picture

💖 ✨

Report Comment

½InDaClosetPlumber

½InDaClosetPlumber's profile picture

Love the layout! Frasier is my shit 👏🏽👏🏽👏🏽 thanks for accepting

Report Comment

mags

mags's profile picture

thx for the add :)

Report Comment

Otoma-ton

Otoma-ton's profile picture

Thank you for the fr! I adore your Schezo icon as a former active member of the Puyo Puyo fandom >:)c

Report Comment

𝕤𝕦𝕟𝕤𝕖𝕥

𝕤𝕦𝕟𝕤𝕖𝕥's profile picture

hello fellow Grease and My Immortal fan :) thanks for accepting my rq!

Report Comment