Isa

Isa's profile picture

"Tinkering "

Owner of three Wii U consoles

Last active:

Mood: Dead

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/tomnook

Isa's Interests

General

Technology.

Music

Uhh, video game OSTs?

Movies

Bee Movie (2007), Click (2006), Sandlerverse.

Television

South Park (Do NOT ask me how I got access to the show)

Books

Big Nate.

Heroes

John WiiLink24, L'il Judd, Jon Arbuckle, Garfield.

Isa's Latest Blog Entries [View Blog]

Nintendo Network. (view more)

Isa's Blurbs

About me:

Hi, I'm a huge technology enthusiast from Kansas! I used to be Tom Nook in Myspace93 but you all know what happened. Anyways I like figuring out software and one day hope I can make my own stuff. I'm very observant in that kind of stuff so I can probably help in a few things. I am now going into college to study more technological crap. Anyhoo, I hope you have a nice day/night and say hello to me.

Who I'd like to meet:

Pretty much anyone who shares my interests! However, I can be very anxious so I may be a bit hard to approach. :((((

Isa's Friends Comments

Displaying 14 of 14 comments ( View all | Add Comment )

starblastered

starblastered's profile picture

kewl pg !!!

Report Comment



AH WAY TOO MUCH PRESSURE

by Isa; ; Report

♪ COSMO/OREL ♪

♪ COSMO/OREL ♪'s profile picture

tysm 4 the add!

Report Comment



np!!! moral orel is neat!!! i watched it on a crt using a wii once

by Isa; ; Report

Isa

Isa's profile picture

I just discovered the layouts section lol. no wonder everyone here has one

Report Comment

Lizard_8alls

Lizard_8alls's profile picture

thx 4 the add!! :3 I think you r rly cool with all the tech stuff >_<
(I got two wii u consoles plus other stuff)

Report Comment

Soupysoupman

Soupysoupman's profile picture

PSLARONNN!!! PALTOONN!!! YEAHHH!!!

Report Comment

Usual Egg

Usual Egg's profile picture

Tech shit is legit the shit. Thanks for the add

Report Comment

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

Sweet page!

Report Comment



thanks!!!!

by Isa; ; Report

Spongeboy *:・゚

Spongeboy *:・゚'s profile picture

krabby patty

Report Comment



cangreburger

by Isa; ; Report

Isa

Isa's profile picture

You will come back... Right Mayor? No, I’m not coming back.

Report Comment



lol nvm

by Isa; ; Report

koala71783

koala71783's profile picture

hello Friends

Report Comment

JudgeBigMansion

JudgeBigMansion's profile picture

Thx 4 the fwiend, Tom (Nook).

All of us MS93 refugees are gathering in our group:
https://groups.spacehey.com/MySpace93

You should stop by if you have a minute.
-JBM-

Report Comment

Zipper T Bunny

Zipper T Bunny's profile picture

Loan Shark.

Report Comment

Isa

Isa's profile picture

I’m back.

Report Comment

Char

Char's profile picture

HeY tOm NoOk WaNnA eArN fReE bElLs?

Report Comment