norsie

norsie's profile picture

"Decomposing "

Last active:

Mood: i wanna go home :(

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2509935

norsie's Interests

General

i play electric guitar (i'm really bad tho), i do artistic roller skating and i'm obsessed with mcr right now. i love music, shitty mobile games and my cat! <3

Music

my chemical romance, måneskin, conan gray, peirce the veil, panic at the disco, lady gaga, pencey prep, leathermouth, mommy long legs, chappell roan,

Movies

star wars: attack of the clones, fantastic mr fox, twilight, pearl, heathers, hot fuzz,

Television

what we do in the shadows, our flag means death, wellington paranormal, the clone wars, rupauls drag race, she ra

Books

i only read fanfiction lol

Heroes

gerard way

norsie's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

norsie's Blurbs

About me:

BLACK AND PINK EMO LAYOUT BY WORMPIGGY

15 | intp | she/her

Who I'd like to meet:

no one. i am scared of people and wish i could exist as a ghost. pls talk to me tho i need online friends!!!

norsie's Friends Comments

Displaying 1 of 1 comments ( View all | Add Comment )

catraven

catraven's profile picture

U HAV GREAT MUSIC TASTE

Report Comment



thx u do 2 <3

by norsie; ; Report