CH3RRI3ZKINNIE

CH3RRI3ZKINNIE's profile picture

"Being awesome ! ! ˚𖤐🌈 X33"

A silly filipino artizt ! !!˚𖤐🌈

Last active:

Mood: Neutral ˚𖤐🌈

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1807755

CH3RRI3ZKINNIE's Interests

General

✰I like art ! ! I'm an artist and i like some cool stuff on the interwebz ! My bio says my interests n stuffz idk✰ I'm a stupid fucker too !˚𖤐🌈 X33

Music

✰I like uh chill music and sometimes animation meme music, popular tiktok edit songs and stuffs. Idk :D✰˚𖤐🌈 X33

Movies

The captain underpants movie. The Netflix showz are c0ol too :D ˚𖤐🌈

Television

I'm such a dumbass

Books

<3✰˚𖤐🌈 X33

Heroes

<3✰˚𖤐🌈 X33

CH3RRI3ZKINNIE's Latest Blog Entries [View Blog]

Dhfhfjdn (view more)

I'm such a dumbass (view more)

Layout change i forgot to announce (view more)

Meow (view more)

Worst mistake of my life. (view more)

CH3RRI3ZKINNIE's Blurbs

About me:

Heya ! ✰ Wanna see something really REALLY BIG ?

ㅤ
layout made by !!𖤐Sleepy_Gh0st𖤐!!ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ yayyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🌈 ✰Heya ! ! I'm CH3RR13ZK1NN13 ! I have an actual name but i don't like that name of mine.. I like object shows, shovelware brain game, alphabet lore, the owl house, bugbo, prettyblood and etc ! ! I sometimes use silly typing quirks for funzies and don't do it all the time. I really hope I'm an interesting non-annoying person to entertain you with my memes and dirty jokes ! ! I have 2 tiktok accounts, One is a joke fangirl account for a banana and the other one is a roleplay account for a fictional character ! {{But ofc i sometimes still act like myself}} The accounts are SWBG related but i don't give a fuck ! I have some negatives about me like being a internet troll and being hxrny. THAT DOESENT MEAN IM A BAD PERSON SINCE IM TRYING TO IGNORE THISE TRAITS OF MINE AND SHINE DESPITE MY EMOTIONAL LIMITS LIKE NOT FEELING ROMANCE THAT OFTEN ! ! ! I KNOW I SOMETIMES FAKE HAVING THE WORST CRUSHES EVER BUT I PROMISE IM FUN ! ! ! XDDDD btw i have 2 siblings and I'm a middle child !✰ Btw I'm really fruity <3 Also I'm a furry- ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Memez!!˚𖤐🌈 X33 {That i kinda stole🤭}:

.. Raaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Who I'd like to meet:

All my favorite youtubers ! ! ! Like LaurenZside,bijuu mike, DanTDM, etc etc ! I've been destined to get popular to meet and collab with them ! I once joined an alphabet lore subreddit and MVPerry noticed me ! ! ! Its amazing how a part of my dream came true ! I really hope to be the best out there no matter what ! ! !! And the people in my fandoms they're pretty cool 👍 ✰ >:3

CH3RRI3ZKINNIE's Friends Comments

Displaying 3 of 3 comments ( View all | Add Comment )

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

Cool profile!

Report Comment



Thanks!

by CH3RRI3ZKINNIE; ; Report

CH3RRI3ZKINNIE

CH3RRI3ZKINNIE's profile picture

Sorry i keep changing my layout ;-; i dunno whats my style

Report Comment



I might use !!𖤐Sleepy_Gh0st𖤐!!'s rainbowcore layout

by CH3RRI3ZKINNIE; ; Report

CH3RRI3ZKINNIE

CH3RRI3ZKINNIE's profile picture

Everyone is epik

Report Comment



R3al ep1knezz!1!1

by MissingLalaXD1!1!; ; Report

FR ! ! ! 🗣🗣🗣

by CH3RRI3ZKINNIE; ; Report