exeropsIII

exeropsIII's profile picture

"street spirits (fade out) radiohead"

πŸ–•πŸΌ

Last active:

Mood: white chicks fucking sucks

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1511634

exeropsIII's Interests

General

I like music I guess. and video games.

Music

deftones, jack off jill, blink, ayesha obvi, doja, sometimes flyleaf and marilyn manson ? idk and some msi. I like some preppy shit too, rap and scene. just ask.

Movies

Detachment and like all of the chucky movies. i love horror.

Television

i dont rlly watch tv

Books

i don’t rlly read n e more

Heroes

doja cat and joj

exeropsIII's Latest Blog Entries [View Blog]

read b4 adding me . (view more)

i just want to hold her by sign crushes motorist (indie) (view more)

Maureen (alternative pop, synth pop) (view more)

Don’t Be So Hard On Your Own Beauty (view more)

pls listen to carolesdaughter (view more)

exeropsIII's Blurbs

About me:

17 yo. any pronouns read my blog b4 u add me. def add me on insta my profile looks like a fucking burner account . unless you’re like 30 or something . then don’t . also kys .

. . . /*HERE'S AN EXAMPLE ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓*/ .
.
.

Who I'd like to meet:

wtv? idk

exeropsIII's Friends Comments

Displaying 3 of 3 comments ( View all | Add Comment )

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

Sweet profile!

Report Comment

//CELPHINE'S

//CELPHINE'S's profile picture

yr cool thx 4 adding back!!

Report Comment



fs babes . feel free to message me !

by exeropsIII; ; Report

𖀐 Eden

𖀐 Eden's profile picture

WE HAVE THE SAME NAME 🀲

Report Comment



YUHH THATS WHY I ADDED U I DONT KNOW ANYBODY IRL WITH THE SAME NAME :))) TWINNING IS WINNING

by exeropsIII; ; Report

DUDE TONS OF OUR INTERESTS R THE SAME;; R WE THE SAME PERSON?????

by 𖀐 Eden; ; Report

omg u like toh mlp and bojack horseman?? thats like so specific thats crazy

by exeropsIII; ; Report