Atlas

Atlas's profile picture

"I've seen your repulsion and it looks real good on you"

17||He/him||USA

Last active:

Mood: Foaming at the mouth lmao

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1336742

Atlas's Interests

General

I like most types of music and fashion, sometimes i need tone tags bc im a little dumb. ALSOO if u want to contact me plz do it on insta I don’t ever get on here (double also i'm intensely awkward) 💀

Music

Bauhaus, Twin Tribes, Voodoo Church, Horror Vacui, Mephisto Walz, Christ vs. Warhol, The Naked and The Dead, Alice in Chains, Crowbar, TOOL, L7, Witchfinder General, Skeletal Family, A Perfect Circle, Behemoth, SLAUGHTER TO PREVAIL, SOAD, Slipknot, Jack off Jill, Hole, Sodom, Babes In Toyland, Gojira, In Solitude, Eat Your Makeup, The Smiths, Human Tetris, Type O' Negative, Radiohead, Pantera, The Offspring, Electric Wizard, Bathory, Anthrax, AFI, White Zombie, Metallica, Korn, ICP, etc

Movies

Hellraiser, House of 1000 corpses, the dark crystal, labyrinth, silence of the lambs, little monsters, Plague dogs, Alice in wonderland, interview with a vampire, Brokeback mountain, The Evil Dead Idk I don’t rlly watch many movies

Television

SOA, Hannibal, Gravity falls, Adventure time, Godzilla the animated series (the one with godzooky), the boys, The Walking Dead Etc

Books

Eragon, Call of the wild, White fang, etc

Heroes

deadpool lol Natural

Atlas's Latest Blog Entries [View Blog]

DNI - more in depth :} (view more)

Atlas's Blurbs

About me:

ISTJ, I use He/him, i love gothic fashion, and music. I also loveeee Dante's Inferno and Alice: Madness Returns. (pfp is me) ✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮

 

Who I'd like to meet:

I’d prefer to meet other alternative ppl but it’s not a requirement / people who share the same interests

Atlas's Friends Comments

Displaying 20 of 20 comments ( View all | Add Comment )

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

Sweet page!

Report Comment



Tysm!!!!

by Atlas; ; Report

ClickFan2006

ClickFan2006's profile picture

really cool layout :O !!

Report Comment



Tysm I absolutely love yours!!<3

by Atlas; ; Report

CASEY★

CASEY★'s profile picture

ty for the add:) ur super cooll

Report Comment



Ahhhh tysm for accepting! You’re super cool too :))

by Atlas; ; Report

vrodexia

vrodexia's profile picture

absolutely luv ur makeup in your pfp!

Report Comment



Tysm!!! It’s one of my fave looks lol :)

by Atlas; ; Report

LIX

LIX's profile picture

sup dawg gimme da crack (im not a narc)

Report Comment



Here take all the crack you want don’t tell Batman 🤲

by Atlas; ; Report

ok ill just tell robin

by LIX; ; Report

NOOOOOOOOO

by Atlas; ; Report

XD_M1k3y_XD🍉

XD_M1k3y_XD🍉's profile picture

Thank you so much for accepting my friend request!!!! You seem super cool and awesome!!!! :D Feel free to message me anytime, I love making new friends!!!! (:

Report Comment



Thank you for sending one lol! and tysm you seem awesome too! Also I will probably never text first but if you want to talk feel free to msg me on insta!(I'm a lot more active there!) :}}

by Atlas; ; Report

Thank you for sending one lol! and tysm you seem awesome too! Also I will probably never text first but if you want to talk feel free to msg me on insta!(I'm a lot more active there!) :}}

by Atlas; ; Report

Alrighty, ill add your insta and message you!!!! My insta is mikey.from.kdog!!!

by XD_M1k3y_XD🍉; ; Report

Ricky

Ricky's profile picture

Thanks for accepting, you seem pretty rad (I needed another word besides cool-)

Report Comment



Haha! Thank you!!

by Atlas; ; Report

-JimmyJ-

-JimmyJ-'s profile picture

Thanks for the add🤘🏻🏴‍️🤙🏻 Check out my Music sometime= https://soundcloud.com/jimmyjofficial

Report Comment

~ F 🎱

~ F 🎱's profile picture

thx 4 the add, u seem so kool!!!!

Report Comment



thx for accepting lol, also tyty you seem super cool too!!!

by Atlas; ; Report

Hunter's Cyberspace

Hunter's Cyberspace's profile picture

omg thx 4 the add! ur profile is so cool xD

Report Comment



Thx for accepting! Your profile is super cool 2 ;}}

by Atlas; ; Report

thx!

by Hunter's Cyberspace; ; Report

FL1NT!!

FL1NT!!'s profile picture

thx 4 the add!! X3

Report Comment



Thx for accepting! I love your page

by Atlas; ; Report

zomg thx urz iz super cool too!!! XP

by FL1NT!!; ; Report

Worm(They/It)

Worm(They/It)'s profile picture

TY for the add! ur so rad XD

Report Comment

Tate

Tate's profile picture

love your profile !!

Report Comment



THANK YOUU I LOVE YOURS 2

by Atlas; ; Report

sadie 🖤

sadie 🖤's profile picture

ur hair is so cool

Report Comment



Omg Ty!!! I changed it awhile ago so it doesn’t look like that anymore:(

by Atlas; ; Report

Sparda

Sparda's profile picture

Hiii! Thnx for accepting, you seem really cool! :)

Report Comment



Aw thanks for adding!! You’re cooler

by Atlas; ; Report

xsc3n3d0tx

xsc3n3d0tx 's profile picture

hi thx for adding!!

Report Comment



AAA thx for accepting

by Atlas; ; Report

ASTRAL TWINS

ASTRAL TWINS's profile picture

♫♪ Hello Atlas! Nice to see you here too! As a Duo we also have Original Music Tracks & Vids on our page! And Links to our Spotify, Youtube and other sites at the top of Page! ☮(ˆ◡ˆ)☮ Thank You

Report Comment

OKUS DOLPHIN

OKUS DOLPHIN's profile picture

♬ ♫ ♪ Hi Atlas! And welcome Here! On my page are my own original content Music Tracks & Vids, plus Links to my Spotify, Youtube and other sites at the top! ⭐(◕‿◕)⭐ Thanx!

Report Comment

PILOT !

PILOT !'s profile picture

I see you also like Saw !!! You seem very cool :D , have a great day !!!!

Report Comment



OMG YESS!!!!!HAVE A NICE DAY

by Atlas; ; Report

ALSO UR COOLER

by Atlas; ; Report

crybaby<3

crybaby<3's profile picture

u seem so cool and i love ur music taste :D

Report Comment



OMG TYSMMMM!! You seem super cool too !! 👾👾

by Atlas; ; Report