yunhee☆

yunhee☆'s profile picture

"living"

13, once i get 300+ friends ill create a secret message box!!

Last active:

Mood: Doing Alright

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/yuniyunh

yunhee☆'s Interests

General

I play hsr, roblox, pjsekai and that it ig. im a dog person who loves cats

Music

generally, I like kpop, ballads, pop

Movies

My all-time favorites are movies from Studio Ghibli, 20th century girl, older disney movies (those princess movies)。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Television

K-dramas, Currently Watching •See You in My 19th Life also watching some shows my 6yo sister is watching

Books

Webtoon✅️ -Romance, fantast, thriller, and drama

Heroes

yunhee☆'s Latest Blog Entries [View Blog]

MESSAGE/IM ME!!! (view more)

cool fun goal i wanna achieve! (view more)

whoa (view more)

bored (view more)

tutor.... (view more)

yunhee☆'s Blurbs

About me:

Random Facts About Me!!₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚. ∞༺♡༻✧ Birthday- 7/31 ∞༺♡༻✧ Fav food- ramyeon + tteokbokki (ෆ˙ᵕ˙ෆ)♡ ∞༺♡༻✧ Fav color- puple/pink ∞༺♡༻✧ Siblings- 1 ∞༺♡༻✧ Nationality- Korean ∞༺♡༻✧ MBTI- ISTP ∞༺♡༻✧ so single.. ∞༺♡༻✧ straight, supports lgbtq+ ∞༺♡༻✧ Feel free to message me! ₓ˚. ୭ ˚○◦˚.˚◦○˚ ୧ .˚ₓₓ˚. ୭ ˚○◦˚.˚◦○˚ ୧ .˚ₓₓ˚. ୭ ˚○◦˚.˚◦○˚ ୧ .˚ₓ bye bye! (please add me ପ(๑•ᴗ•๑)ଓ ♡)

Who I'd like to meet:

ANYONEEE!!!!!٩(ˊᗜˋ*)و ♡ ✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:* Feel free to message me about anything!

yunhee☆'s Friends Comments

Displaying 8 of 8 comments ( View all | Add Comment )

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

Really neat page!

Report Comment

lulu ★ (shinonome ena #1 fan!!)

lulu ★ (shinonome ena #1 ...'s profile picture

ty for the friend request!!
your profile is very cute :3
you seem very nice!

Report Comment



yw!! u have such a cool profile!!!!!!

by yunhee☆; ; Report

cedar<3

cedar<3's profile picture

TYSM FOR THE ADD!! UR PROFILE IS SOOO CUTEEEE AA I LOVE IT

Report Comment



AWW TYY UR PROFILE IS BETTERRR!!o(≧◇≦)o

by yunhee☆; ; Report

TYYYY THATS RLLY SWEET OF U!!! STILL TRYING TO WORK OUT SOME STUFF BUT WE'RE GETTING THERE LMAO

by cedar<3; ; Report

LOL YEA GOOD LUCKK!!

by yunhee☆; ; Report

TYYY <3

by cedar<3; ; Report

! juju ★

! juju ★'s profile picture

I wanna eat ur profile , it looks like cotton candy /pos (≧◡≦) ♡

Report Comment



nom nom nom ૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა

by yunhee☆; ; Report

Tasty(o_O)

by ! juju ★; ; Report

yum yum ( ゚∀゚)人(゚∀゚ )

by yunhee☆; ; Report

ribzys

ribzys's profile picture

OMGMGMMG YOUR PROFILE IS SO CUTE WTF AWHDSJDFJ >o<

Report Comment



Omg thx♡♡ UR PROFILE IS CUTER( ≧∀≦)ノ

by yunhee☆; ; Report

SillySyd

SillySyd's profile picture

HEY YUNHEE YOU NEED TO TEACH ME HOW TO CODEEEE

Report Comment



step 1

right click then press insert. use the mouse thing on the top left corner (first one) and click on that to customize whatever. (the insert thing is only a preview of whats gonna happen)

um use yt bc thats what i did :skull:

by yunhee☆; ; Report

honestly im learning as well so..

by yunhee☆; ; Report

☆Val☆

☆Val☆'s profile picture

IM ALWAYS WATCHUNG U YUNHEE

Report Comment



Ur right I saw a big rat in the bathroom

by yunhee☆; ; Report

UR THE RAT

by ☆Val☆; ; Report

\(^o^)/

by yunhee☆; ; Report

SillySyd

SillySyd's profile picture

hi YUNHEE

Report Comment



SYDNEYY

by yunhee☆; ; Report