Nat is evil ✰

Nat is evil ✰'s profile picture

"Maggot 4 life"

They/she

Last active:

Mood: Anxious

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/xr4ven_kittiex

Nat is evil ✰'s Interests

General

Music

metal artpop punk anything really bands i like: ☆slipknot ☆korn ☆limp bizkit (yes unironically) ☆tool ☆nin ☆alice in chains ☆rage against the machine ☆system of a down ☆nirvana ☆bjork ☆kittie ☆Orgy ☆Molchat doma ☆Static-x ☆My chemical romance ☆babes in toyland ☆Murderdolls ☆Ministry ☆Coal chamber ☆Cannibal corpse ☆Sevendust ☆Depeche mode ☆Sepultura ☆Acid bath ☆a perfect circle ☆Mudvayne ☆Powerman 5000

Movies

the crow carrie

Television

i dont watch tv much

Books

Idk uuuumm clockwork orange? lenore junji ito's works

Heroes

jim root talena atfield joey jordison corey taylor layne staley

Nat is evil ✰'s Links

Nat is evil ✰'s Latest Blog Entries [View Blog]

ABOUT ME (view more)

My animated profile (by violetbudd on tumblr!) (view more)

ALL THE BLINKIES AND GIFS FROM MY PROFILE (view more)

MY ARTWORK (view more)

Nat is evil ✰'s Blurbs

About me:

Black Bat they/she, just your local loser who likes loud music and likes hot topic

Who I'd like to meet:

Nat is evil ✰'s Friends Comments

Displaying 14 of 14 comments ( View all | Add Comment )

⛧ Jack Moore ⛧

⛧ Jack Moore ⛧'s profile picture

Thanks for accepting my request, you're profile looks cool!

Report Comment

gothika♱

gothika♱'s profile picture

thxx for adding me! mall goth subculture will not die!!

Report Comment



Ur welcome! And so true! We will never die!!!!!

by Nat is evil ✰; ; Report

Bella ☆

Bella ☆'s profile picture

okay back to me stealing your photos, do you have the link for the gif on your pfp? its super cool my phone just wont let me save it

Report Comment



Yeah sure here
https://44.media.tumblr.com/1b41d8f60ef8bb462d5f9624060fd77a/23682674b9821515-37/s640x960_f1/7a4dca4086323df10543fc77e64ba1de9ac7bcbd.gifv

by Nat is evil ✰; ; Report

thank youu

by Bella ☆; ; Report

Np!

by Nat is evil ✰; ; Report

Bella ☆

Bella ☆'s profile picture

im not even gonna lie i took so many images from your profile just to have them in my photos, anwyays uhhhh youre super cool

Report Comment



:))
I love the photos on my layout so im glad you like it

by Nat is evil ✰; ; Report

𖤐Alex⁶⁶⁶

𖤐Alex⁶⁶⁶'s profile picture

JIM ROOT

Report Comment



JIM ‼️‼️‼️‼️

by Nat is evil ✰; ; Report

He's my husband fr🖐️

by 𖤐Alex⁶⁶⁶; ; Report

SAME

by Nat is evil ✰; ; Report

beth ౨ৎ

beth ౨ৎ's profile picture

ive had u added for so long how have i only just seen how sick ur profile is dude omg

Report Comment



Im glad it looks good! Thought it looked a tag messy but im glad you think its cool!

by Nat is evil ✰; ; Report

chløe!!

chløe!!'s profile picture

thx for the add back ur proflie is so FUCKING sick!!

Report Comment



Ur welcome :))

by Nat is evil ✰; ; Report

synner <3

synner <3's profile picture

thx for accepting my request!! i love seeing ppl with my same music taste !!! RAAAH LOVE XOXO

Report Comment



:3

by Nat is evil ✰; ; Report

MICHAEL

MICHAEL's profile picture

THANKS FOR ADDING ME BACK!! You have a great music taste

Report Comment



Np! :D glad you like my music taste

by Nat is evil ✰; ; Report

melanie

melanie's profile picture

thx for the add back! I love your music taste

Report Comment



:)

by Nat is evil ✰; ; Report

em

em's profile picture

THANKS FOR THE ACCEPT I LOVEEE UR PROFILE !!! sooo COOL

Report Comment



Ur welcome, and im happy you think its cool :)

by Nat is evil ✰; ; Report

jett ☆

jett ☆'s profile picture

TY FOR ACCEPTING I love ur profile so much it looks so cool

Report Comment



I love your pfp! And thank you!

by Nat is evil ✰; ; Report

briant ☆

briant ☆'s profile picture

THANKS FOR THE ADD your music taste is the same as mine <33
let's be friends or sum

Report Comment



:D

by Nat is evil ✰; ; Report

𖤐Alejandro𖤐

𖤐Alejandro𖤐's profile picture

DUDE ur profile is so sic!!! I'm literally so obsessed♡♡

Report Comment



I'm happy you like it! i was hoping at least one person would like all my blinkies n' shit! <3

by Nat is evil ✰; ; Report

omg same, I luv blinkies!! the ones on ur profile r so cute :D

by 𖤐Alejandro𖤐; ; Report