Raz

Raz's profile picture

"your computer (virus) friend forever!"

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/webworld

Raz's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

Raz's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

Raz's Blurbs

About me:

HIHI i am Raz/Kakworm/Fuzz or whatevs else.... hehe

Windows 7 Pointer

Who I'd like to meet:

Raz's Friends Comments

Displaying 20 of 21 comments ( View all | Add Comment )

THEREALThat1Person

THEREALThat1Person's profile picture

pipebomb :D

Report Comment

willer gets REAL!!

willer gets REAL!!'s profile picture

soup?

Report Comment

nyakuza_metro

nyakuza_metro's profile picture

YOU

Report Comment

HEARTGOLD !! ☆

HEARTGOLD !! ☆'s profile picture

i want tfhe tally hall blinkie....

Report Comment

arcade !!

arcade !!'s profile picture

OMGGGG i luv ur profile !!! *steals ur blinkies*

Report Comment

TrashCat2002

TrashCat2002's profile picture

YEASSS I LOVE THE JUNE ARCHIVE!!! FUZZ IS SOOOO AWSUM HE'S SO EMI-CORE i'm glad to have found a like minded individual :D!! Sick page too ^_^ !!

Report Comment



WAAA TJA FAN IN THE WILD?? SO COOL.. FUZZ IS ONE OF MY COMFORT CHARACTERS RN SO ITS FUN TO SEE TJA FANS EHEHHE

by Raz; ; Report

He's such a silly little evil creature, I'd give him anything he asked for just because he was silly with it :3c

by TrashCat2002; ; Report

TrashCat2002

TrashCat2002's profile picture

YEASSS I LOVE THE JUNE ARCHIVE!!! FUZZ IS SOOOO AWSUM HE'S SO EMI-CORE i'm glad to have found a like minded individual :D!! Sick page too ^_^ !!

Report Comment

emily

emily's profile picture

thx for the add and your profile is so c00l x3

Report Comment



TYTY glad u like !!

by Raz; ; Report

ottomoth

ottomoth's profile picture

AYO I JUST REALIZED WE USE THE SAME FONT FOR THE CUSTOM SPACEHEY LOGO

Report Comment



hsahdhs YEAH

by Raz; ; Report

ottomoth

ottomoth's profile picture

AAAAAAA
I love how other people have music on their pages but your is just the little flipnote jingle :D
That's so clever just having a little jingle because as nice as having music is, hearing it restart everytime you click off an off the page can get a little annoying. I gotta reconsider some stuff with my page now!

Report Comment



TYY GLAD U LIKE.. i originally wanted to use music but i felt the jingle fit more

by Raz; ; Report

-- ♦ SEVEN 🎵🎶

-- ♦ SEVEN 🎵🎶's profile picture

YOUR PROFILE IS SO COOL OMG

Report Comment



tyty!!!!

by Raz; ; Report

scenekel

scenekel's profile picture

I LOVE YOUR PROFILE!! AUUUGH

Report Comment



TYYY

by Raz; ; Report

inkpistachio

inkpistachio's profile picture

thanks for the add! your profile is really nice :>

Report Comment

# 🔌 ꜆ׄ RUDY! ꕀ ʾʾ⭑

# 🔌 ꜆ׄ  RUDY! ꕀ   ʾʾ⭑'s profile picture

exploding u w my mind (pos)

Report Comment



EXPLODES !! SDJFJDSJF

by Raz; ; Report

# 🔌 ꜆ׄ RUDY! ꕀ ʾʾ⭑

# 🔌 ꜆ׄ  RUDY! ꕀ   ʾʾ⭑'s profile picture

OH MY GOD JUNE ARCHIVE LIKER .

Report Comment



YESS HII I LOVE THE JUNE ARCHIVE

by Raz; ; Report

its so so rare 2 find june archive fans in the wild tbh dshfhdshj

by Raz; ; Report

DefaultSonic25

DefaultSonic25's profile picture

thanks 4 accepting my add ;D

Report Comment

OKUS DOLPHIN

OKUS DOLPHIN's profile picture

♬ ♫ ♪ Hi Raz! And welcome Here too! On my page are also my own original content Music Tracks & Vids! ⭐(◕‿◕)⭐ Thanx!

Report Comment

ASTRAL TWINS

ASTRAL TWINS's profile picture

♫♪ Hello Raz! Nice to see you here! We have Original Music Tracks & Vids on our page! Also Links to our Spotify, Youtube and other sites at the top of Page! ☮(ˆ◡ˆ)☮ Thank You

Report Comment

Ᏼᥲɾꪮᥒꫀ᥉᥉ᏙᏴꪮᥒᏴꪮᥒ 🍬

Ᏼᥲɾꪮᥒꫀ᥉᥉ᏙᏴꪮᥒᏴꪮᥒ 🍬's profile picture

Heyheyheyyy!! Thank you sooooo muuch for the add!! You seem super cool!! ^^

Report Comment



ty!

by Raz; ; Report

X_CyAN!D3_X

X_CyAN!D3_X's profile picture

Thx for the add! your profile looks so cool! :3

Report Comment



tysm!!

by Raz; ; Report