emanuel

emanuel's profile picture

"being a loser on the puter"

discord:tragicdisco

Last active:

Mood: bored

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/vyncentflaw

emanuel's Interests

General

Music

lapfox trax (mainly renard and tqbf), vyncent flaw, 8 bit suicide, button*masher, sexcopter rul, cindablock, the o, uncle outrage, retard o bot, hansel, sleeZy "e", gonna get got, cbzl, eat babies?, traptraptrap, toxic lipstick, screaming monkey boner, dog fashion disco, polkadot cadaver, disk rot, g is us, milk:blood, romak & the space pirates, squirrel army, fizzy dino pop, peter pepper, mindless self indulgence, thursday, taking back sunday, modern baseball, american football, senses fail, marilyn manson, chiodos, korn, panic! at the disco, daiquiri, baby giraffes, la dispute, pageninetynine, dot dot curve, the left rights, brokencyde, the rip0phs, dropping a popped locket, scene kidz, car seat headrest, weezer, i set my friends on fire, tub ring, the front bottoms, vs self, moss icon, electric dragon, toadies, tool, a perfect circle, guns for frogs, system of a down, knives out, the used, the medic droid, 3oh!3, from first to last, i think thats enough im gonna stop listing now but all of my music taste is on last fm

Movies

my little pony, brooklyn nine nine, lucky star, whitest kids u know, miss march, south park, baseketball, inside job, solar opposites, smiling friends, august underground trilogy, and more that i cant list off the top of my head

Television

scott pilgrim vs. the world, and homestuck if webomics count 

Books

undertale, deltarune, fallout, osu

Heroes

emanuel's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

emanuel's Blurbs

About me:

male he/him bisex

profile is a huge wip, i don't have a lot of info on here yet because i just like completely wiped my profile and threw a new layout on it yesterday. im still a huge neeeeewwwwbbbb at coding too because i forgot like everything i used to know

Who I'd like to meet:

What Sort of Hat Are You? I am a Top-hat.I am a Top-hat.

I'm a bit of a jack-of-all-trades; creative, in a stylistic sort of way, a little vain, a little dark, perhaps a little archaic. I get on alright with people, but I can take them or leave them. What Sort of Hat Are You?
Which Hatsune Miku Nendoroid Model Are You?
Which Hatsune Miku Nendoroid Model Are You?
Hosted By theOtaku.com: Anime
What Flavour Are You? I taste of Death.I taste of Death.

Doesn't everyone want a taste of death? Well they should. Most people deserve death. Keep away from me unless you think you're better than that. I probably won't like you. What Flavour Are You?
What Flavour Are You? Cor blimey, I taste like Tea.Cor blimey, I taste like Tea.

I am a subtle flavour, quiet and polite, gentle, almost ambient. My presence in crowds will often go unnoticed. Best not to spill me on your clothes though, I can leave a nasty stain. What Flavour Are You?
What Video Game Character Are You? I am a Breakout Bat.I am a Breakout Bat.

I am an abstract sort of creature, who dislikes any sort of restraint. If you try to pigeonhole me, I'll break the box, and come back for more. I don't have any particular ambitions, I just drift, but I am adept at keeping life going along. What Video Game Character Are You?
What Undertale Character Are you?
What Undertale Character Are you?
Hosted By theOtaku.com: Anime How Mature Do You Think?
How Mature Do You Think?
Hosted By theOtaku.com: Anime

emanuel's Friends Comments

Displaying 9 of 9 comments ( View all | Add Comment )

ShadxwRxses

ShadxwRxses's profile picture

i somehow predicted exactly how ur profile would look like and i am def not disappointed. thanks for the add. awesom,e

Report Comment



LEL

by emanuel; ; Report

RealHumanBeing

RealHumanBeing 's profile picture

Very cool layout!☺

Report Comment

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

Neat page!

Report Comment

</Looper Oxy>

</Looper Oxy>'s profile picture

yo yo yo, its good to see more Vyncent Flaw fans up there, i thought they died lol. Anyways, thx 4 teh friend request :]

Report Comment



I LUV VYNCENT FLAW :33 ITS VERY NICE TO SEE OTHERS WHO DO TOO!! THNX FOR ACCEPTING MY REQUEST ^_^

by emanuel; ; Report

jett ☆

jett ☆'s profile picture

OMG VFLAW FAN!!!!

Report Comment



YESSSSS I LOVE VF SO MUCH AAAAAA

by emanuel; ; Report

ranisnotonfire

ranisnotonfire's profile picture

THX F DA ADD UR PROFILE IS SSOOOSICCKK

Report Comment



AAA THANK U URS IS 2 :333

by emanuel; ; Report

✰ 𝕸𝖆𝖗𝖌𝖊 ✰

✰ 𝕸𝖆𝖗𝖌𝖊 ✰'s profile picture

XOXO THX FOR THE ADD

Report Comment

rust

rust's profile picture

i get so happy when msi fans friend me.. I LOVE MSI.. WHATS UR FAVORITE SONG?? MINE WOULD PROBABLY B LIKE. 3 S', ON IT, AND I HATE JIMMY PAGE

Report Comment



I MEAN. FAVORITE SONGS** LOL

by rust; ; Report

MY FAVORITE MSI SONG IS PROBABLY EITHER LIKE SHIT OR LAST GAY SONG :D I CANT CHOOSE I LUV THEM BOTH

by emanuel; ; Report

ive never heard of like shit :O i will give that a listen

by rust; ; Report

YESSSS YOU NEED TO ITS SO GUD!! x3

by emanuel; ; Report

JEORDIE or JAY

JEORDIE or JAY's profile picture

IDK HOW LONG IM GONNA HAVE MY PHONE TAKEN. IM OM COMPUTER RN

Report Comment



HELP I DIDNT SEE THIS 3

by emanuel; ; Report

Lucky Clover - Busy