TightKidd

TightKidd's profile picture

"Unpopular opinion but I don't like Takis"

I'm just that amazing, whether you see it or not.

Last active:

Mood: Random

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/tightkidd

TightKidd's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

TightKidd's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

TightKidd's Blurbs

About me:

You can call me TK, I'm 30, I'm Partnered with Facebook Gaming, and affiliated with Twitch, I do content creation as full time. I sing, play the guitar, play the drums, I write songs, and poetry, and I do photography too. I'm artistic as you would call me. I'm not sure what else to state here but I love to have fun and make people smile. There's not a single person who cannot be happy around me. Try me lol

Who I'd like to meet:

If I could, I only care to meet these individuals; Jennifer Lawrence Jessica Alba Hayden Panettiere Lady Gaga Michael Jackson Halsey

TightKidd's Friends Comments

Displaying 20 of 24 comments ( View all | Add Comment )

Calvin K

Calvin K 🌞's profile picture

Nice man ! I actually have a guitar myself but haven’t learned how to play it yet what kinda guitar do you have?

Report Comment

Calvin K

Calvin K 🌞's profile picture

Ehh nothing too crazy, just gonna chill and take it easy ️"> Much needed relax time haha. How about you brotha?

Report Comment

Calvin K

Calvin K 🌞's profile picture

Thanks for accepting. Hope you’re having a good weekend man!

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

Thats great to know, I use a lot of double strokes for my feet as it doesn't aggro old injuries however I am still working on building my single strokes all the time.

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

Don't forget about using your fingers and toes to help take the strain off te larger joints during the stroke.

for blast beats I generally use fingers almost exclusively, and my kicks are a blend of heel up and heel toe double strokes. I wonder if this might be of any use to you if you like to watch the drummer

Cranial Separation Drum Cam

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

hahaha fair bud. I understand that. double check your sticking technique if you want to be able to play for longer/faster without burning out. there are lots of minor adjustments you can do to make things easier for yourself.

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

Glad to know there are more multi instrumentalists out there :) Yeah the drums can be quite the workout

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

For most of the bands I am the drummer, It's a great cathartic experience playing metal drums. However for SWH I play everything, save for a few guest spots :)

Report Comment

Chaos

Chaos's profile picture

That’s great TK! How long have you been doing music for?

Report Comment

Chaos

Chaos's profile picture

All good here bro! In the studio right now working on some tunes. How about you?

Report Comment

Chaos

Chaos's profile picture

Thanks for the add TK!

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

fair play bud. Raise hell and enjoy :D

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

all good here thank :D just got back from a a late night run that's kicked me in the teeth how are you?

Report Comment

SWH

SWH's profile picture

Thanks for the add TK :D

Report Comment

Kenzia Miguel

Kenzia Miguel's profile picture

Ty for the add

Report Comment

Jolefy

Jolefy's profile picture

WOW YOU DONT EVEN WANNA MEET ME IM HURT HEART = BROKEN

Report Comment

☁︎︎ a s h ☁︎︎

☁︎︎  a  s  h  ☁︎︎'s profile picture

Looks like I’ve gotta try it!

Report Comment

☁︎︎ a s h ☁︎︎

☁︎︎  a  s  h  ☁︎︎'s profile picture

It’s cheap enough for me to not feel terrible buying it when I know I don’t drink all the time hahahah

Report Comment

☁︎︎ a s h ☁︎︎

☁︎︎  a  s  h  ☁︎︎'s profile picture

Lmao I’m cheap and don’t drink often so it’s always either JD or Jameson

Report Comment

☁︎︎ a s h ☁︎︎

☁︎︎  a  s  h  ☁︎︎'s profile picture

Yikes lmao
A whiskey drinker! What’s your favorite? I’ll drink anything whiskey or rum but I like to hear what people prefer as far as brand or whatever

Report Comment