rootanasadi

rootanasadi's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2668982

rootanasadi's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

rootanasadi's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

rootanasadi's Blurbs

About me:


طلایاب ها در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند. آنها از دستگاه های دستی ساده تا ماشین های بزرگ و پیشرفته تر را شامل می شوند. بسته به نوع کاری که انجام می دهید، یک فلزیاب وجود دارد که برای شما مناسب است. مهم نیست که کدام فلزیاب را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که نیازهای خاص شما را برآورده می کند.

در پایان، فلزیاب ها ابزاری ضروری برای هر کسی است که به دنبال اشیاء گم شده یا پنهان است. آنها هم برای اهداف عملی و هم برای اهداف تفریحی استفاده می شوند و می توانند به محافظت در برابر خطرات احتمالی در ارتش و در سایت های ساختمانی کمک کنند. اگرچه آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند، اما مطمئن شوید که فلزیاب را انتخاب کنید که برای شما و نیازهای خاص شما بهترین است. برای بسیاری از مردم ، یک فلزیاب ابزاری ضروری برای فعالیت‌های خارج از منزل است که مطمئناً برای سال‌های آینده خوشحال و شگفت‌زده خواهد شد



فلزیاب
فلزیاب یک ابزار الکترونیکی است که برای تشخیص وجود فلز در نزدیکی استفاده می شود. بیشتر برای تشخیص فلز در مناطقی که فلز به راحتی با چشم غیر مسلح دیده یا احساس نمی شود استفاده می شود. فلزیاب ها معمولاً در مکان های مختلفی مانند سواحل، مدارس، پارک ها و ادارات برای شناسایی اقلام فلزی که معمولاً قابل مشاهده نیستند استفاده می شود.

اولین شکل فلزیاب در قرن نوزدهم توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد و عمدتاً برای یافتن اقلام فلزی در آب مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، فلزیاب های مدرن پیچیده تر هستند و برای طیف وسیعی از اهداف از جمله پیشگیری از جرم، اکتشاف، کاربردهای نظامی و تحقیقات علمی استفاده می شوند.

فلزیاب ها با استفاده از القای الکترومغناطیسی برای تشخیص وجود فلز کار می کنند. این فرآیند شبیه به روشی است که یک ژنراتور AC ساده کار می کند - یک سیم پیچ یک میدان الکترومغناطیسی را تشکیل می دهد که سپس برای تشخیص فلز استفاده می شود. مدارهای الکترونیکی در گنج یاب سپس سیگنال را پردازش می کنند تا وجود فلز در نزدیکی آن را تعیین کنند.

Who I'd like to meet:

rootanasadi's Friend Space

[view all]

rootanasadi has 2 friends.

rootanasadi's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )