ahuranikasadi

ahuranikasadi's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2664749

ahuranikasadi's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

ahuranikasadi's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

ahuranikasadi's Blurbs

About me:


به طور کلی، فلزیاب یک ابزار ضروری برای بسیاری از کاربردهای مختلف است. توانایی آنها در تشخیص دقیق اجسام فلزی به این معنی است که می توان از آنها برای اهداف مختلف، از گنج یابی و امنیت، تا سایت های ساخت و ساز و بررسی های ایمنی استفاده کرد. با دقت و قابلیت اطمینان بهبود یافته، فلزیاب ها فناوری هستند که برای سال های آینده همچنان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


فلزیاب ها دستگاه هایی هستند که برای تشخیص اشیاء فلزی مانند سکه، جواهرات و اسلحه یا حتی مواد مهم یا خطرناک مانند سلاح های کشتار جمعی استفاده می شوند. فلزیاب ها معمولاً توسط پرسنل امنیتی، افسران اجرای قانون و سایر افراد برای تعیین وجود اقلام فلزی استفاده می شود. فناوری طلایاب در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و انواع مختلفی از ردیاب ها به بازار آمده اند.

ابتدایی ترین نوع فلزیاب دستگاه دستی است. این نوع آشکارساز از سیم پیچی تشکیل شده است که به یک میله متصل است و در هنگام تشخیص فلز صدایی قابل شنیدن تولید می کند. از آشکارسازهای دستی می توان برای جستجوی سریع و آسان یک منطقه برای اقلام فلزی استفاده کرد.

نوع بعدی فلزیاب، ردیاب عبوری است. این نوع آشکارساز از دو سیم پیچ فلزی تشکیل شده است که بر روی دیوارها یا ستون های مخالف در یک درگاه قرار می گیرند. هنگامی که آشکارساز فعال می شود، میدان الکترومغناطیسی قدرتمندی از خود ساطع می کند که از روی هر جسم فلزی در محدوده عبور می کند. هنگامی که یک جسم فلزی شناسایی می شود، آشکارساز یک هشدار را با صدا یا نور نشان می دهد و می توان اقداماتی را برای بررسی منبع جسم فلزی انجام داد.

یکی دیگر از انواع فلزیاب ها، طلایاب های نفوذی به زمین است. این نوع آشکارساز برای مکان یابی و شناسایی اشیاء بالقوه خطرناکی که ممکن است در زیر زمین مدفون شده باشند استفاده می شود. فلزیاب های نفوذی زمین می توانند اقلام ساخته شده از فلز، پلاستیک و حتی چوب را تشخیص دهند. این آشکارساز ممکن است در محیط های مختلفی از جمله در عملیات جستجو و نجات، سایت های ساخت و ساز و در ارتش و اجرای قانون استفاده شود.

Who I'd like to meet:

ahuranikasadi's Friend Space

[view all]

ahuranikasadi has 2 friends.

ahuranikasadi's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )