becasotam

becasotam's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2201978

becasotam's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

becasotam's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

becasotam's Blurbs

About me:

همچنین هیچ مالیات بر عایدی سرمایه یا مالیات بر ارث در دومینیکا وجود ندارد. این به شهروندانی که تابعیت دوگانه دارند، این اطمینان را می دهد که ثروت و سود سرمایه گذاری آنها در دومینیکا مشمول مالیات نمی شود.

نتیجه

دومینیکا به دلیل قوانین مالیاتی سخاوتمندانه و تسهیلات جذاب بانکداری فراساحلی، اغلب به عنوان "سوئیس کارائیب" شناخته می شود. حتی اگر سرمایه گذارانی که علاقه مند به شهروندی دومینیکا هستند نیازی به سفر به دومینیکا ندارند، فرصت سفر به آنجا را نباید از دست داد.

این کشور با ویژگی منحصر به فرد خود، صنعت گردشگری در حال توسعه و محیط تجاری، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آینده مطمئناً برای این کشور روشن به نظر می رسد و دومینیکا بدون شک به عنوان یکی از بهترین مکان های سرمایه گذاری در کارائیب در نظر گرفته خواهد شد.

شهروندی دومینیکا: مزایا و نحوه دریافت آن

پاسپورت دومینیکا برای شهروندان تعداد زیادی از کشورها یک مسئله فوری است. محبوب ترین برنامه های شهروندی اقتصادی به طور سنتی پیشنهاداتی از کشورهای منطقه کارائیب در نظر گرفته می شود که در میان آنها مشترک المنافع دومینیکا جایگاه ویژه ای دارد.
از نظر جغرافیایی، این کشور در همان جزیره به اندازه کافی بزرگ در دریای کارائیب، متعلق به آنتیل کوچک واقع شده است. این کشور جزیره ای به خاطر زیبایی های طبیعی شگفت انگیز، آب و هوای مطلوب و نرخ پایین جرم و جنایت شناخته شده است. برنامه اخذ شهروندی برای سرمایه گذاری از ارزش کمتری برخوردار نیست: کشورهای مشترک المنافع دومینیکا چندین دهه است که شرایط مطلوبی را برای دریافت پاسپورت دوم به شهروندان آینده ارائه می دهد. با اطلاعاتی در مورد مزایایی که برای دارندگان پاسپورت این ایالت وجود دارد و آنچه برای دریافت آن لازم است، می توانید در زیر بیابید.

Who I'd like to meet:

becasotam's Friend Space

[view all]

becasotam has 2 friends.

becasotam's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )