piterasadi

piterasadi's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2115312

piterasadi's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

piterasadi's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

piterasadi's Blurbs

About me:


خرید گرد 1.3243 - کاربردها و مزایای آنها

ورق ولداکس(weldox) یزد قطعات فلزی فوق العاده همه کاره ای هستند که می توانند به طرق مختلف طراحی و استفاده شوند. ورق دومکس(domex) اصفهان اجزای ضروری در طیف گسترده ای از کاربردها، از ساخت و ساز و ساخت تا مهندسی عمومی هستند. در صورت استفاده صحیح، قیمت میلگرد آلیاژی 1.2550 قادر به ایجاد استحکام، ثبات و انعطاف پذیری هستند و آنها را به موادی فوق العاده مفید برای موقعیت های مختلف تبدیل می کند. در این مقاله به انواع قیمت فولاد 1.2767 و کاربرد آنها می پردازیم.

آهن آلات ساختمانی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند و می توانند با استفاده از فولاد نورد گرم یا نورد سرد تولید شوند. فولاد نورد گرم در دماهای بالا شکل می گیرد و دارای پوشش خشن و خاکستری آبی است. فولاد نورد سرد در دماهای پایین تر تشکیل می شود و روکش صاف و خاکستری دارد.

رایج ترین پروفیل فولادی مستطیلی یا مربعی است که به نام پروفیل جعبه نیز شناخته می شود. این نوع پروفیل فوق العاده قوی است و معمولاً در ساخت قاب های سازه ای، جعبه ها و سایر ظروف استفاده می شود. آنها همچنین می توانند به عنوان لهجه های معماری استفاده شوند. پروفیل های جعبه فولادی اغلب برای تقویت سازه های بتنی استفاده می شوند.

پروفیل نبشی نیز رایج است و معمولاً در ساخت نرده، قاب و خرپا استفاده می شود. آنها استحکام و پایداری را فراهم می کنند و در عین حال انعطاف پذیری در طراحی را فراهم می کنند. آنها همچنین برای دوخت فلزات که باید محکم در کنار هم قرار گیرند استفاده می شود.

Who I'd like to meet:

piterasadi's Friend Space

[view all]

piterasadi has 2 friends.

piterasadi's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )