rubyasadi

rubyasadi's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1935433

rubyasadi's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

rubyasadi's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

rubyasadi's Blurbs

About me:

چند دلیل وجود دارد که چت روم ها می توانند سودمند باشند. برای یکی، آنها راحت هستند. می توانید از هر جایی که به اینترنت متصل است به آنها دسترسی داشته باشید. و از آنجایی که آنها آنلاین هستند، معمولاً می توانید یک چت روم مناسب برای هر موضوعی که به آن علاقه دارید پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای اتاق های گفتگو این است که آنها ناشناس بودن را ارائه می دهند. اگر نمی‌توانید هویت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید از چت روم بدون فاش کردن نام یا اطلاعات شخصی دیگر استفاده کنید. اگر می خواهید در مورد موضوعات حساس بدون احساس قضاوت شدن صحبت کنید، این می تواند مفید باشد.

البته چت روم ها معایبی هم دارند. به عنوان مثال، آنها می توانند زمینه پرورش آزار و اذیت سایبری باشند. از آنجایی که افراد می توانند ناشناس باشند، برخی ممکن است از آن به نفع خود برای آزار و اذیت یا قلدری دیگران استفاده کنند.

علاوه بر این، اتاق های گفتگو می تواند بهشتی برای افرادی باشد که به دنبال استثمار دیگران هستند. شکارچیان برای یافتن قربانیان احتمالی به چت روم‌های مکرر می‌گویند. بنابراین، اگر می‌خواهید از چت استفاده کنید، مهم است که مراقب باشید و هیچ اطلاعات شخصی را با کسی که نمی‌شناسید به اشتراک نگذارید.

Who I'd like to meet:

rubyasadi's Friend Space

[view all]

rubyasadi has 2 friends.

rubyasadi's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )