notahollabackgurl

notahollabackgurl's profile picture

"sleeping and online...?"

CABS AH HEARRR!!!

Last active:

Mood: supercalifragilisticexpialidocious

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1579532

notahollabackgurl's Interests

General

EℓєИα&Sтεfαи


Music

Movies

Television

Books

Heroes

my hero is the smiley face :)))) makes me happy looking at it God and Jesus

notahollabackgurl's Latest Blog Entries [View Blog]

NEW VAMPIRE DIARIES SHIRTS AT HOT TOPIC!!!!!! (view more)

NSYNC FANS THIS IS NOT A DRILL!!!! (view more)

anybody else feel like the vampire diaries' best seasons were 1-3? (SPOILERS FOR SEASONS 1-7) (view more)

notahollabackgurl's Blurbs

About me:

hello!! "being apart of something special makes you special" and I KNOW MY PROFILE LOOKS LIKE SOMEONE VOMITTED PINK AND BLACK CRAYONS just before anyone says anything. I run with vampires ;) like i LOVE VAMPIRES I knw it's kinda weird to obsess over human looking ppl that would gladly feed on me but idc cuz VAMPS ROCK!! Fangs for looking at my profile!

Who I'd like to meet:

ur mom no seriously moms are awesome! Pink M&M's Candy

notahollabackgurl's Friends Comments

Displaying 8 of 8 comments ( View all | Add Comment )

pri✮♱ ༻¨*

pri✮♱ ༻¨*'s profile picture

I love your profile sm!!

Report Comment



lol i just realized instead of responding 2 u i posted a new comment xd
ty :)!! urs is cool!

by notahollabackgurl; ; Report

Renee

Renee's profile picture

ZOMG, i LUV ur profile!!!1 vampire diaries is da shit!!
damon or stefan?? :DD

Report Comment



ty! i LUV URS!
2 answer ur question....
stefan he has a big heart but also hawt inside n out ;D
wbu?? :)

by notahollabackgurl; ; Report

stefan totally, but alittle bit of a soft spot for damon, bad boys are cute lol

by Renee; ; Report

xoxsophixoxo

xoxsophixoxo's profile picture

OMG I'VE ONLY EVER SEEN UR PROFILE ON MOBILE N HOLY CRAP ITZ SO COOL ON DESKTOPP

Report Comment



THX!! URS IS AWESOME TOO!! :)

by notahollabackgurl; ; Report

princessa

princessa's profile picture

OMG OMG OMG OMG I LOVE YOUR PROFILE SO MUCH!!!!!!!!! IM READING THE VAMPIRE DIARIES RN AND I FINISHED TWILIGHT!! UR THE FIRST PERSON IVE SEEN THAT LOVES VAMPIRES TOO!? WHOS YOUR FAVORITE IN TWILIGHT

Report Comment



awww TY SO MUCH!!!! :) ur 1 of the 1st ppl that ive seen read the tvd books! awesome!!! my fav is edward ofc but i hav a HUUUGEEE soft spot for Jacob ever since i read new moon :p lol now im team switzerland!!! wbu??

by notahollabackgurl; ; Report

im team edward OFCCC!! <3333 btw srry so much for the late reply!<3

by princessa; ; Report

aww thats okay <3

by notahollabackgurl; ; Report

rai-rai

rai-rai 😎's profile picture

u r so sweeeet

Report Comment



ty!! so r u! :)

by notahollabackgurl; ; Report

☆TotallyBlingedOut☆

 ☆TotallyBlingedOut☆'s profile picture

UR PROFILE IS SO CUTEE

Report Comment



thank u!! hav fun watching angels hawt-e-ness on screen lol!! :)

by notahollabackgurl; ; Report

i will 4 sure!! ;))

by ☆TotallyBlingedOut☆; ; Report

lex

lex 's profile picture

I love your profile smmm !!

Report Comment



awww ty!! :)

by notahollabackgurl; ; Report

Kaitlyn

Kaitlyn's profile picture

I love your profile!!

Report Comment



aw thank you! :) I like urs too! the part on ur profile that says "sweet 16" reminds me of Hilary duffs song called sweet sixteen :D

by notahollabackgurl; ; Report

I've never heard that song before Will b sure to listen to it!!

by Kaitlyn; ; Report

awesome! let me know what you think if you ever get the chance :)

by notahollabackgurl; ; Report

just listened 2 it!! i love it! sounds super nostalgic

by Kaitlyn; ; Report

yay im glad you like it! Hilary duff rocks :D

by notahollabackgurl; ; Report