linkonam

linkonam's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1185283

linkonam's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

linkonam's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

linkonam's Blurbs

About me:


در آینده، پایانه های مسافربری هوشمندتر به طور موثرتری نیازهای مردم را برآورده خواهند کرد. صف‌های متعدد از بین خواهند رفت، با ورود مسافران و بررسی امنیت به یکباره.

در واقع، عملکردهایی مانند غربالگری، گمرک و جابجایی چمدان‌ها همگی می‌توانند خارج از محل انجام شوند – با ساختمان ترمینال که به مسافران کمک می‌کند تا آرامش داشته باشند و از سفر خود لذت ببرند. این رویکرد «نور ترمینال» در طراحی فرودگاه، با امکان دادن به هر ترمینال برای خدمات رسانی به مسافران بیشتری بدون ایجاد امکانات جدید، افزایش بسیار مورد نیاز ظرفیت را ارائه می دهد.

تصور کنید که بتوانید تنها با یک لمس - اثر انگشت خود را بررسی کنید. تصور کنید که دیگر مجبور نباشید چمدان های خود را به فرودگاه بکشید،بلیط ارزان چارتری بلکه آنها را از خانه تحویل بگیرید و در مقصد تحویل بگیرید. و تصور کنید که بتوانید همه آن را از گوشی هوشمند خود نظارت کنید. اینها چیزهایی هستند که دیجیتال برای ما معنی دارد.

مانند سایر اشکال تحرک هوشمند ، فناوری دیجیتال و شبکه های مبتنی بر وب می توانند خرید بلیط چارتر انواع کارایی ها و تجربیات جدید را ارائه دهند. چالش پیش روی این صنعت این است که همه سازمان‌های درگیر - از خطوط هوایی گرفته تا آژانس‌های دولتی - برای ارائه و به اشتراک‌گذاری داده‌های مناسب.
تغییر چهره سفرهای هوایی

عناصر کلیدی این چشم انداز آینده عبارتند از پایانه های مسافربری بهینه، رویکرد جدید برای غربالگری مسافران،
بلیط چارتری استفاده مشترک از "داده های بزرگ" و حمل بار بسیار ساده شده است. در مجموع، آنها تجربه‌ای را نشان می‌دهند که کاملاً بهبود یافته است، تجربه‌ای که ظرفیت را بدون نیاز به ساخت زیرساخت‌های جدید و گران قیمت افزایش می‌دهد.
چگونه این صنعت می تواند عصر طلایی جدیدی از هوانوردی را آغاز کند که تجربه مسافر را در اولویت قرار می دهد؟ چگونه سفر هوایی می تواند به یک تجربه انسانی تر تبدیل شود در زمانی که باید با تقاضای روزافزون نیز کنار بیاید؟



Who I'd like to meet:

linkonam's Friend Space

[view all]

linkonam has 2 friends.

linkonam's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )