alonzoappp

alonzoappp's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1177879

alonzoappp's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

alonzoappp's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

alonzoappp's Blurbs

About me:





با توجه به اهمیت آن در دکوراسیون آشپزخانه، بسیار مهم است که چه متریال، پایان و طرحی را برای میز خود انتخاب کنید. ما داغ ترین ترندهای کانتر برای سال 2022 را گردآوری کرده ایم که به شما ایده هایی برای آشپزخانه شما می دهد . همانطور که انتظار دارید، این گرایش ها به شدت بر انتخاب رنگ و مواد تمرکز دارند. هشدار اسپویلر: کوارتز روشویی وقتی می‌خواهید کمی چیزها را تغییر دهید،
کوارتز به عنوان یک جایگزین گران قیمت برای گرانیت معرفی شد، مقاله گرانیت در مقابل کوارتز ما را بررسی کنید . گرانیت یک سنگ طبیعی است که برای سال‌ها بر صحنه پیشخوان غالب بوده است، به خصوص برای صاحبان خانه‌هایی که خواهان چیزی قوی، بادوام و زیبا هستند. اما یک جنبه منفی دارد - متخلخل است. این بدان معنی است که مایعاتی مانند آب، شراب و روغن ها می توانند از سطح نفوذ کنند و باعث ایجاد لکه شوند. حتی بدتر از آن، پرورش باکتری‌های خطرناکی را تشویق می‌کند که می‌توانند میز شما را غیربهداشتی کنند.
ی سفارشی راهی برای افزودن نقطه شکست به ردیف طولانی کابینت های چوبی هستند. این ویژگی‌ها واقعاً خوب هستند، اما هزینه‌ای هم دارند. هودهای فولادی سفارشی می توانند از 5 تا 7000 دلار به علاوه متغیر باشند، اما مطمئناً یک افزودنی زیبا به آشپزخانه جدید شما ایجاد می کنند، بنابراین مطمئن شوید که بودجه مناسبی برای این کار در نظر گرفته اید. بیایید از شر آن هودهای ضد زنگ خسته کننده منطبق خلاص شویم و در فضای خود خلاق باشیم! این شانس شما برای اضافه کردن یک فلز مخلوط است!




Who I'd like to meet:

alonzoappp's Friend Space

[view all]

alonzoappp has 2 friends.

alonzoappp's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )