mac pricinaako

mac pricinaako's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1177838

mac pricinaako's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

mac pricinaako's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

mac pricinaako's Blurbs

About me:



هنگامی که یک بار الکتریکی به سیم‌پیچ ثانویه ترانسفورماتور متصل می‌شود، جریان‌های الکتریکی زیادی هم در سیم‌پیچ‌های اولیه و هم در سیم‌پیچ‌های ثانویه شروع به جریان می‌کنند، تلفات انرژی و توان الکتریکی ( I 2 R ) به عنوان گرما رخ می‌دهد. به طور کلی تلفات مس با جریان بار تغییر می کند، در حالت بی باری تقریباً صفر است، و زمانی که جریان جریان در حداکثر است، حداکثر در بار کامل است.

رتبه ولت آمپر (VA) ترانسفورماتور را می توان با طراحی و ساخت بهتر به منظور کاهش تلفات هسته و مس افزایش داد. یک ترانسفورماتور با درجه بندی ولتاژ و جریان بالا به هادی هایی با سطح مقطع بزرگ نیاز دارد تا تلفات مس را به حداقل برساند. افزایش سرعت اتلاف گرما (خنک کردن بهتر) توسط هوا یا روغن اجباری، یا با بهبود عایق آن به طوری که بتواند دماهای بالاتر را تحمل کند، در نتیجه امتیاز VA ترانسفورماتور را افزایش می دهد.


جریان‌های گردابی هیچ کمکی به سودمندی ترانسفورماتور نمی‌کنند،نصب ترانس MOF اما در عوض با عمل کردن مانند یک نیروی منفی که گرمایش مقاومتی و اتلاف توان را در هسته ایجاد می‌کند، با جریان جریان القایی مخالفت


تلفات انرژی که به صورت گرما در اثر پسماند و جریان های گردابی در مسیر مغناطیسی ظاهر می شود، معمولاً به عنوان "تلفات هسته ترانسفورماتور" شناخته می شود. از آنجایی که این تلفات در تمام مواد مغناطیسی در نتیجه میدان های مغناطیسی متناوب رخ می دهد. تلفات هسته ترانسفورماتور همیشه در ترانسفورماتور وجود دارد که سیم‌پیچ اولیه برق داشته باشد، حتی اگر هیچ باری به سیم‌پیچ ثانویه متصل نباشد. همچنین، ترکیب تلفات هیسترزیس و جریان گردابی معمولاً به عنوان "تلفات آهن ترانسفورماتور" نامیده می شود، زیرا شار مغناطیسی ایجاد کننده این تلفات در تمام بارها ثابت است.









Who I'd like to meet:

mac pricinaako's Friend Space

[view all]

mac pricinaako has 2 friends.

mac pricinaako's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )