mayayokh4

mayayokh4's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1144824

mayayokh4's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

mayayokh4's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

mayayokh4's Blurbs

About me:


این رقم نسبت به رقبای اصلی خود نیز کمتر است. برای مثال، هزینه عملیاتی به ازای هر مایل صندلی در دسترس (ASM) برای خطوط هوایی امریکن 19.69 سنت در سال 2020 بود. 4 در خطوط هوایی دلتا، CASM تلفیقی 14.53 سنت بود.

Southwest همچنین خدمات نقطه به نقطه را به جای هاب و اسپیک که اکثر خطوط هوایی بزرگ ارائه می دهند ارائه می دهد. یک سیستم هاب و اسپیک، عملیات یک شرکت هواپیمایی را در شهرهای مرکزی اصلی متمرکز می کند و از طریق خدمات اتصال به مقاصد دیگر خدمات رسانی می کند.
بلیط هواپیما مشهد کیش که به پایین نگه داشتن هزینه های نگهداری و آموزش کمک می کند. میانگین سنی ناوگان آن حدود 12 سال است که می تواند به پایین نگه داشتن هزینه های واحد عملیاتی کمک کند.
چه چیزی باعث می‌شود خطوط هوایی ساوت‌وست اینقدر عالی باشد؟ چه چیزی به آن کمک کرده است بلیط چارتر تا به چنین موفقیت بزرگی دست یابد و در میان رقبای صنعت هواپیمایی ایالات متحده برجسته شود؟ دریابید که چرا خطوط هوایی Southwest توانسته است به رشد مداوم سهام دست یابد تا به یک رهبر در صنعت هواپیمایی ایالات متحده تبدیل شود. خدمات Southwest خارج از این سیستم ارائه می شود و به این شرکت امکان می دهد پروازهای مستقیم بیشتری را بدون توقف ارائه دهد. این همچنین امکان کرایه‌های پایین را فراهم می‌کند، زیرا این فرودگاه‌ها معمولاً ترافیک هوایی کمتری دارند و به Southwest اجازه می‌دهد تا پروازهای بیشتری را برنامه‌ریزی کند و زمان توقف و بهره‌وری کارکنان را به حداقل برساند.
در حالی که بسیاری از خطوط هوایی برای امکانات و آسایش وزن بلیط ارزان هواپیما بیشتری قائل می‌شوند ، Southwest Airlines با مدل کسب‌وکار متمرکز بر رفت‌وآمد خود که به افرادی که به دنبال پروازهای سریع، ارزان و بدون دردسر از نقطه‌ای به نقطه دیگر هستند ، پیشگام بوده است.


Who I'd like to meet:

mayayokh4's Friend Space

[view all]

mayayokh4 has 2 friends.

mayayokh4's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )