berkaya

berkaya's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1134382

berkaya's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

berkaya's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

berkaya's Blurbs

About me:


همچنین امکان ایجاد لیست پخش برای گزینه شخصی تر از حالت رادیویی کامل وجود دارد. مثلاً بگویید می‌خواهید یک لیست پخش ایجاد کنید تا در تمرینات صبحگاهی شما را همراهی کند. با استفاده از فهرست پخش کمکی، از عنوانی که به لیست پخش داده‌اید استفاده می‌کند و از پیشنهادات مبتنی بر سابقه شنیداری گذشته و همچنین توصیه‌هایی بر اساس آهنگ‌هایی که دیگران به فهرست‌های پخش متنی مشابه خود اضافه کرده‌اند، استفاده می‌کند. می‌توانید به پر کردن فهرست‌های پخش خود با آهنگ‌ها ادامه دهید، یا می‌تواند پس از انتخاب چند مورد برای شروع، آنها را به‌طور خودکار پر کند. کاربران همچنین می توانند آهنگ ها را قبل از افزودن به لیست پخش جستجو و پیش نمایش کنند.

اهنگ جدید این سرویس ممکن است در واقع، اخیراً اپل قهرمان قبلی را از سلطنت خلع کرده است. برنامه های پرطرفدار زیادی پیدا خواهید کرد، و به اندازه کافی نسخه های اصلی قانع کننده وجود دارد که پادکست ها به تنهایی ممکن است شما را به ماندن ترغیب کنند. برنامه این کار را به زیبایی انجام می دهد، با تایمرها و کنترل های سرعت پخش موجود برای کمک به جلسات گوش دادن به شما.


در این برنامه، تب رادیو گذشته را حذف کرد، اما اکنون گزینه ای برای ایجاد حالت رادیویی برای هر هنرمند، آلبوم، لیست پخش یا آهنگ خاصی دارد. به سادگی به نماد منوی سه نقطه بروید و برای ایجاد یکی ، را انتخاب کنید. این «ایستگاه‌های» رادیویی همچنین می‌توانند در کتابخانه به‌عنوان فهرست پخش ذخیره شوند.



Who I'd like to meet:

berkaya's Friend Space

[view all]

berkaya has 2 friends.

berkaya's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )