hanna

hanna's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1076968

hanna's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

hanna's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

hanna's Blurbs

About me:



تابلو فلزی
فلز نمی تواند نور را از خود عبور دهد بنابراین از تابلو فلزی زمانی استفاده می شود که نوردهی حائز اهمیت نباشد البته برای نصب
تابلوسازی بر روی سطح از پایه هایی استفاده می شود که این پایه ها به سطح پیچ می شوند و برای قرار دادن لامپ های ال ای دی بر روی پایه ، ها فاصله ای در نظر گرفته می شود که می توانید در آن قسمت لامپ هایی تعبیه نموده و برای تابلو نور فراهم کنید اما اگر قصد بهره بردن از نور را ندارید می توانید از حروف فیزی نر و ماده استفاده نمایید تا حروف به طور کامل بر روی سطح قرار بگیرد .

تابلو استیل
استیل به دلیل داشتن مقاومت بالا مورد توجه عموم است اما استیل نمی تواند نور را از خود عبور دهد و هنگام تابلو سازی به روش استیل برای نوردهی حروف برجسته از قسمت پشت حروف به آن نور می تابانند که پس از نصب حروف بر روی ورق پلکسی گلاس نور به صورت سایه و از زیر حروف برجسته به چشم برخورد می نماید . تابلو چلنیوم هم با به صورت ترکیبی و با استفاده از ورق های متفاوتی ساخته می شود برای همین هم با نام هایی همچون تابلو استیل طلایی یا نقره ای براق ، تابلو استیل طلایی یا نقره ای خش دار ، تابلو استیل با حروف برجسته دودی ، تابلو استیل با حروف برجسته مسی ، تابلو استیل نوراندریک ، تابلو استیل با پلکسی مات ، تابلو پلاستیل که ترکیبی از استیل و پلاستیک است را می توان نام برد .


تابلو کامپوزیت امروزه به عنوان تبلیغات مدرن، بسیار مورد استفاده قرار گرفته و یکی از رایج ترین روش‌های ساخت تابلوهای تبلیغاتی است. کامپوزیت در لغت به معنای مخلوط مرکب می‌باشد و به صورت ترکیبی از ورق های آماده بوده که از جنس پلی اتیلن و آلومینیوم ساخته شده است. دو ورق آلومینیوم در دو طرف پلی اتیلن قرار گرفته و ورق‌های کامپوزیت ساخته می‌شود. همچنین از مواد دیگری مانند چسب، لایه چسب عایق، لایه رنگ PVDF ، لایه رنگ پلی استر و پوشش مناسب از جنس نایلون نیز استفاده می‌شود.






.



.

Who I'd like to meet:

hanna's Friend Space

[view all]

hanna has 2 friends.

hanna's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )