nemtheys

nemtheys's profile picture

"Not online much atm"

14, ENTP-T, USA, English only, Bisexual, Ambivert, she/her

Last active:

Mood: I’ll be online later tho

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/nemtheys

nemtheys's Interests

General

✧Art (both digital and traditional), clouds and the night sky, Sanrio, fashion, mbti types, collecting various things, comedies and satires.

Music

✧Sewerslvt, Beach Bunny, Mitski, Slayyyter, Ayesha Erotica, HOME, Lana Del Ray, S3RL, LapFox Trax/Halley Labs, Bleu Jetta, PinkPantheress, Odetari, Kyunchi, slimpetras, Shadow Wizard Money Gang ✧ Genres: Indie pop/rock, hardcore, breakcore, sigilkore, jungle, hyperpop, and various songs I like

Movies

✧Jennifer's Body, American Psycho, Napoleon Dynamite, Black Swan, Death Becomes Her, Totoro, Howl's Moving Castle, Kiki's Delivery Service, Clueless, Zoolander, Mean Girls, Harold and Kumar movies, Romeo and Juliet (1996)

Television

✧South Park, Camp Camp, Panty and Stocking, Smiling Friends, The Boondocks, Clone High (only season 1), Moral Orel

Books

✧not much of a book person lmfao

Heroes

✧Paris Hilton or Megan Fox

nemtheys's Links

nemtheys's Latest Blog Entries [View Blog]

byf and other info (view more)

Sanrio Collection (view more)

South Park collection (view more)

nemtheys's Blurbs

About me:

My name is Nem. I'm a girl. Atheist. ENTP-T and 7w8. Supposed artist. Appriciation for comedies and shiny things. I try to start convos but I'm not very good at keeping them going. South Park fan. Mixed race South Asian/White. I luv fashion and luxury brands. Juicy Couture lover. Fashion Obsesser. ♬ Now Playing - Lice by Kyunchi

Who I'd like to meet:

cool people. Jennifer's Body fans and South Park fans. I can find common interest with most people. Please read pinned blog post!!!! But feel free to dm, chat or send a friend request!

nemtheys's Friends Comments

Displaying 5 of 5 comments ( View all | Add Comment )

Kellzy!!

Kellzy!! 's profile picture

ty 4 the add ! :3 and also, kool profile !!

Report Comment



thank you!! I love ur profile its so silly

by nemtheys; ; Report

np !! and yeah, i tried to make it as silliest as possible

by Kellzy!!; ; Report

lucyyyyy

lucyyyyy's profile picture

your pfp is so swaggy

Report Comment



tyy

by nemtheys; ; Report

Jeremy

Jeremy 's profile picture

Thx for adding me! Luv ur profile!

Report Comment



Thanks and yw! Love ur profile too!

by nemtheys; ; Report

1717cc

1717cc 's profile picture

boo.

Report Comment



AHH! That scared me!

by nemtheys; ; Report

Rory

Rory 's profile picture

thx for the add! you seem really cool! feel free to message me if u ever wanna chat :D

Report Comment



thank you!

by nemtheys; ; Report