Lord Byron Summertime

Lord Byron Summertime's profile picture

"https://youtu.be/TNNUTARO6xc?si=Z8UFxR8Znhf4e3s7"

MD AZNboi, 35, he/him/his, Husband, pet daddy, writer, weirdo~

Last active:

Mood: meh

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/lordbyron

Lord Byron Summertime's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

Lord Byron Summertime's Latest Blog Entries [View Blog]

Slayers Second Genesis: Heavenly Bodies (episode 1, segment 1) (view more)

Constant Vigilance: The Songs That Shaped My Life (view more)

Slayers Second Genesis: Heavenly Bodies (Episode 1, Segment 2) (view more)

Diablo Immortal: The Blood Knights (view more)

Diablo 4: Latest Adventures Chapter II (view more)

Lord Byron Summertime's Blurbs

About me:

//about me

ATTN, potential new friends: 18 and over, please! 17 is okay, but that's the only exception I'll make, and only if it's an incoming request. ~ANYWAY~ Hey y'all, glad to see you! Your average neurodivergent American-Born-Chinese homeboy checking in, here. My parents are ethnically Han Chinese, but they immigrated here from Taiwan. My elder half-sister Jenny, my older sister Emily, and I were all born here, though. It's weird belonging to two different cultures while feeling stuck in the middle. I've been married for 8 years to my awesome wife Ashley. For most of my interests and hobbies and whatnot, look around. Stay awhile and listen! About me text goes here.
//likes
Spending time with my wife and pets; Daydreaming; Writing; Reading; Sleeping; Music; really any sort of spooky bullshit~! Video Games (PS4, Switch, N64, 3DS, PS2, PC); Pro Wrestling; CCG/TCG; TTRPG; Hockey!!! Discord: BmanPanda#9566 Switch: SW-2297-1211-2631 PSN: PandaLin5415~! HIT ME UP FAM!! One more thing, my Steam account is sleepinggiantpanda. Come play with me! TikTok: Pandamonium89

//dislikes
Don't even get me started.

//music
All-time top five from my late-90s/early-00s golden age: 1. Third Eye Blind 2. Linkin Park 3. POD 4. Hoobastank 5. Switchfoot Otherwise, there are simply too many genres and bands to mention. I have very eclectic tastes. I make new playlists on the regular, so peep game and come take a look through my telescope.

//television
This section is currently under reconstruction. I'm all about Hawaii 5-0 (2010) right now!

//movies
LOTR, Star Wars, Garden State, Gladiator, Crouching Tiger Hidden Dragon, Hot Fuzz

//books
Uh, do audiobooks count? E-books: stuff by Lucy Score
//who i'd like to meet
Everyone on here! Kallen the host from Slapped Ham! Ben and Aaron from Mysterious Universe (the hosts, lol). Others include: 1. Howard Jones 2. The Undertaker 3. Rhea Ripley 4. Alexa Bliss 5. Alex Ovechkin 6. Henry Golding 7. Ludi Lin 8. Ali Wong 9. Selena Gomez 10. Miley & Noah Cyrus 11. Demi Lovato 12. Audra Miller from F211 13. Greta Thunberg 14. AOC 15. Bernie Sanders 16. Andrew Yang 17. Simu Liu 18. Basically everyone who is listed in my "Heroes" section! 19. Michelle Yeoh 20. Liv Morgan Heroes: -Jesus Christ -Bernie Sanders -AOC -Jon Moxley -Buddha -Eddie Guerrero -CHESTER B -Eugene Lee Yang -Alex Trebek -Viggo Mortenson -Gal Gadot -Stephan Jenkins -Deckard Cain -Andrew Yang -Greta Thunberg -Simu Liu -Mike Shinoda -Jeremy Lin

Who I'd like to meet:

Lord Byron Summertime's Friends Comments

Displaying 20 of 584 comments ( View all | Add Comment )

lexi 렉시

lexi 렉시's profile picture

your page looks awesome!

Report Comment



Thanks!

by Lord Byron Summertime; ; Report

Kathleen

Kathleen's profile picture

Your new profile picture makes me want to go the beach so BADLY.

Report Comment



DO IT~! lol. It's an old picture from like, last year I think.

by Lord Byron Summertime; ; Report

Hell fuckin yeah brother

by Lord Byron Summertime; ; Report

Lord Byron Summertime

Lord Byron Summertime's profile picture

Haha hell yeah, it worked!

Report Comment

Kathleen

Kathleen's profile picture

No. But I really want one. It’s been 11 months lol. I mean I tried cutting my bangs and got rid of some of the layers on my own so I guess yeah I in a way! I really want to dye my hair a cool color again just you know motivation

Report Comment



Indeeeeeeed

by Lord Byron Summertime; ; Report

Kathleen

Kathleen's profile picture

You are one cool dude, dude

Report Comment



^_^

by Lord Byron Summertime; ; Report

heartbeats

heartbeats's profile picture

ooooh cutie new PFP alert!!~ <3

Report Comment



You are far too kind, my love!

by Lord Byron Summertime; ; Report

Jack Raven

Jack Raven's profile picture

Soo, i was unable to obtain fallout 3.. so i got fallout 4..
It was a good purchase, i just hope im not missing out by not ppaying 3 first x_x

Report Comment



Nice!! Well, 3 is free via anazon prime gaming right now celebrating the new show.

by Lord Byron Summertime; ; Report

Oh! Looking into that then!
I feel like i live under a rock sometimes lol

by Jack Raven; ; Report

lol

by Lord Byron Summertime; ; Report

Psylent

Psylent's profile picture

Just showing love to your page. Haven't seen you posting much

Report Comment



Whattup dude! Yeah, I don't really post too much anymore. It is what it is.

by Lord Byron Summertime; ; Report

masek

masek's profile picture

Thanks for the add!!

Report Comment



Sure thing!

by Lord Byron Summertime; ; Report

Jon 🐇

Jon 🐇's profile picture

Page Love! *hugs* :)

Report Comment



Aw, thanks Jon!

by Lord Byron Summertime; ; Report

linkie ❀

linkie ❀'s profile picture

LOL, a friend of mine showed me that like 10 years ago I think? but it still speaks volumes of wisdom to this day.. i'm glad it cheered you up! :D

Report Comment



:D

by Lord Byron Summertime; ; Report

sarah ♡

sarah ♡'s profile picture

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!! ♡

Report Comment



💕💕💕

by Lord Byron Summertime; ; Report

heartbeats

heartbeats's profile picture

HAPPY BIRTHDAY ANGEL!!!! 🖤 time to parrrrtaaayyy~ 🎉

Report Comment



THAAAAAAAAAAANKS!!

Cue "Starry-Eyed Surprise" by Paul Oakenfold, lol.

by Lord Byron Summertime; ; Report

Woodenpajama

Woodenpajama's profile picture

I agree with you on the goat era, 90s and 2K were everything humanity needed and we did it dirty.

Report Comment



Absolutely!

by Lord Byron Summertime; ; Report

Kuiperoid

Kuiperoid's profile picture

Thanks for accepting my friend request!

Report Comment



Thanks for the request!

by Lord Byron Summertime; ; Report

Kathleen

Kathleen's profile picture

yes!

Report Comment



Warning! It's super dark and depressing.

by Lord Byron Summertime; ; Report

that is my bread and butter. you're good.

by Kathleen; ; Report

Katie ♡

Katie ♡'s profile picture

I love your profile photo! So cute ^_^

Report Comment



Aw, thanks! It's actually from 2016 lol. It was a holiday party as Towson recognized outgoing graduates lol.

by Lord Byron Summertime; ; Report

Madison Brown

Madison Brown 's profile picture

awee!! love your profile pic! such a nice holiday photo!!

is that you & your wife?!

:))

Report Comment



Lol thanks! This was from 2016 actually.

by Lord Byron Summertime; ; Report

BatBratBatty

BatBratBatty's profile picture

thanks 4 accepting my request [: Your page is soo cool!!

Report Comment



Thanks!! I've been thinking about changing the layout, actually. I do it once every month or two, lol.

by Lord Byron Summertime; ; Report

sarah ♡

sarah ♡'s profile picture

here's a site to check out!
have a good weekend!

Report Comment



Babe, I see nothing.

by Lord Byron Summertime; ; Report

click it!!!!!!!

by sarah ♡; ; Report