Lizzii

Lizzii's profile picture

"ugh I wanna be ramona flowers"

she/they, 15

Last active:

Mood: GAY PEOPLE !!

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/lizzii0w0

Lizzii's Interests

General

Kandi !!

Music

Simple plan, my chemical romance, s3rl, Gorillaz !!

Movies

Coraline, Nightmare before christmas, beetlejuice, and musicals !!

Television

Futurama !!

Books

Pjo, and any other rick riordan books, twilight !!

Heroes

Gerard Arthur Way ig

Lizzii's Latest Blog Entries [View Blog]

c0mpl41n1ng 4bt ppl vr0m zch00l !! (view more)

shld 1 shar3 my tumblr?? (view more)

Fucked up my profile and went with a template (view more)

working on my own profile without a template !! Its gonna be weird for a bit (view more)

GUYSS (view more)

Lizzii's Blurbs

About me:

made by Kyle at Sugargutz

H3YY P00K11Z
Rhea ripley blinkie
Silly goose !! Blinkie
muscle mommies
brittish.
ugh I give up you can see them by clicking lmao

Who I'd like to meet:

anyone who wants to talk to me don't flirt tho unless its a joke or ur not srs about dating

Lizzii's Friends Comments

Displaying 8 of 8 comments ( View all | Add Comment )

M1SS U T3RR1BLY <\33

M1SS U T3RR1BLY <\33's profile picture

Thxs 4 the addz!!! I <3 profile it’s kool X3

Report Comment

Perty The Virtual Musician

Perty The Virtual Musicia...'s profile picture

Hiii! 🩷🩵💜

Report Comment

xVixa_Voguexx

xVixa_Voguexx's profile picture

thx 4 the add!!1 i luv ur profile :333

Report Comment



0fcc ur zo c00l t00 !!

by Lizzii; ; Report

sasquatch (wicketmaster)

sasquatch (wicketmaster)'s profile picture

this is a nice profile :000. thanks for the add btw

Report Comment



yh i agree crunchy layout 👍

by greasyfucker; ; Report

Dave

Dave's profile picture

hey do you like deep anal sex? (i love your profile btw)

Report Comment



no I am very much so asexual- (tyty

by Lizzii; ; Report

Lizzii

Lizzii's profile picture

can someone say smth weird and out of pocket here pls :'(

Report Comment



ooply gooply * ur trapped in my basement now *

by eli !!,,; ; Report

Perty The Virtual Musician

Perty The Virtual Musicia...'s profile picture

Hiii! 💜🩵🩷

Report Comment



hey pertyy

by Lizzii; ; Report

Lizzii

Lizzii's profile picture

fart.

Report Comment