finn

finn's profile picture

"summer school 🙄"

most normal person on this website

Last active:

Mood: awesome sauce

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/freakyfinn

finn's Interests

General

hobbies :3
drawing, coding, crochet, rollerblading

video games
borderlands, minecraft, terraria, stardew valley, red dead redemption 2

Music

the cranberries <3, chappell roan, mitski, bruno mars, katy perry, lady gaga, nirvana (2024 spotify playlist)

Movies

my letterboxd

Television

breaking bad, better call saul, the walking dead, stranger things, umbrella academy, bojack horseman, death note, dungeon meshi, the boys

Books

uhh

Heroes

annie january <3

finn's Latest Blog Entries [View Blog]

recent cowboy drawings!! (view more)

finn's Blurbs

About me:

finn ★ he/they ★ 17 ★ intj ★ aroace

hii im finn :3 i spend most of my time watching tv shows and drawing?! im a father of 4 (2 rabbits & 2 rats) and im basically sam winchester if he was real and 5'3

currently watching:
supernatural (s8)
hannibal (s2)

currently playing:
red dead redemption 2

discord: finnqv
i made my own layout btw 😎

Who I'd like to meet:

new friends !!! anyone can im me! :3
especially if you like the same things as me or just want to talkk



do NOT friend if: gore/sh/ed accounts or tcc fans. consider therapy

finn's Friends Comments

Displaying 12 of 12 comments ( View all | Add Comment )

ophelia

ophelia's profile picture

funny enough im watching a rdr2 gameplay HAHH! love ur account btw!

Report Comment



YESS its soo good !!!:D and TYY URS TOO

by finn; ; Report

AGREED! AND TY

by ophelia; ; Report

Kathy

Kathy's profile picture

THA PROFILE IS AWESOME SAUCE

Report Comment



TYYYY :P

by finn; ; Report

aidan

aidan 's profile picture

omg i had a snapple and it was so #yummy

Report Comment



im jealosu i love snapple

by finn; ; Report

🥩ATLAS ARSENIC🥩

🥩ATLAS ARSENIC🥩's profile picture

DUDE I LUV UR PROFILE!! and i c ur sam pfp.. (i mean dis in a pos way i love sam)

Report Comment



THANK U :3 (yess i love sam2)

by finn; ; Report

sam luvrs unite. best brother frfr

by 🥩ATLAS ARSENIC🥩; ; Report

Jasneg Qero ☆

Jasneg Qero ☆'s profile picture

I could've sworn I added u but that was on my art blog ffs

Report Comment



I was so confused too, I saw my comment 18 days ago and was like "yeah no I did!!" until I realized what blog I'm logged into

by Jasneg Qero ☆; ; Report

Twi !! (。•̀ᴗ-)✧

Twi !! (。•̀ᴗ-)✧'s profile picture

hallo!!!

Report Comment



hiie!!!

by finn; ; Report

Glitter Heart

Glitter Heart's profile picture

🌻 Hello friend! Please stop by any time! 💖

Report Comment

sabainah!!

sabainah!!'s profile picture

THX 4 THE ADD! LUV UR PR0FIL33333333

Report Comment



!!!!! :D TY I LOVE URS TOOO

by finn; ; Report

OMG TYSM!!

by sabainah!!; ; Report

teaformiles

teaformiles's profile picture

Fellow hermitcraft and life smps fan!!! i love your profile its so awesome! Also im new to this website so i dont really know how it works lol :3

Report Comment



yess!!! i love hc and 3l!!! also thank u :3 and tbh so am i; i just started using my acc that i made like 3 months ago :P

by finn; ; Report

braydon

braydon's profile picture

omg tgc fan so effing real

Report Comment



hell yeah

by finn; ; Report

trixie ☆༄

trixie ☆༄'s profile picture

thnx 4 the add >_<!!!!!!!!!

Report Comment



!!! yw u seem cool!!

by finn; ; Report

flanbun

flanbun's profile picture

shrek 2 solos

Report Comment



real

by finn; ; Report