⋆✮eMiLy EcStAsY✮⋆

profile picture

"IM26E4U"

Female, 17 yrs, Sweden

Last active:

Mood: TELL ME HOW UR GONNA B WITHOUT ME

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/emilyecstasy

⋆✮eMiLy EcStAsY✮⋆'s Interests

⋆✮eMiLy EcStAsY✮⋆'s Links

⋆✮eMiLy EcStAsY✮⋆'s Latest Blog Entries [View Blog]

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY HOLIDAYS! (view more)

McFly is SO FLY (view more)

need help w my profile! (view more)

HELLO!! (view more)

⋆✮eMiLy EcStAsY✮⋆'s Blurbs

About me:





Name: € M I L ¥

A/S/L: 17 - F - Sweden

Favourites:

  Artists: Glee Cast, Weezer, Mindless Self Indulgence, The Smiths, Metric, Limp Bizkit, Marilyn Manson, S*x Bob-Omb, New Order, Your Favorite Martian, Eminem, Håkan Hellström, All Time Low, The All-American Rejects, My Chemical Romance, etc

  Movies: The Perks Of Being A Wallflower, Trainspotting, Spider-Man (Sam Raimi), various Marvel movies, Scream, I Know What You Did Last Summer, The Craft, The Dark Knight, etc

  Songs that makes you feel like a hottie: No Air - Glee Cast, Any song by S*x Bob-Omb, Do You Think I'm A Wh*re - Kittie, I'm So Sick - Flyleaf, Y'all Want A Single - Korn, Counterfeit - Limp Bizkit, Any Millionaires song (but especially Boss B*tch)


PEOPLE THAT I'M OBSESSED WITH RN: CORY ALLAN MICHAEL MONTEITH. The only man to ever have manned. Myself, always. Tiny Skull Crossbones

Myspace Layout Generator

Who I'd like to meet:


~ ♥ Cory Monteith ♥ ~

⋆✮eMiLy EcStAsY✮⋆'s Friends Comments

Displaying 14 of 14 comments ( View all | Add Comment )

mik

profile picture

ur profile is super cool! i love the melody & kuromi gif

Report Comment

Dr. Sunchips

profile picture

Thanks for the add homie

Report Comment

INADRM

profile picture

Thanks for the add! Cool page and music interests!

Report Comment

Cory🥀

profile picture

Thanks for the add!

Report Comment

clayton

profile picture

love the banners for interests. your page makes me want to watch glee again!

Report Comment

steb•wash

profile picture

Yo, thnx 4 the add! Love all the gifs on ur page & u have great taste!

Report Comment

paige

profile picture

omg i love your pins

Report Comment

Felix✩

profile picture

thx 4 da follow i luv ur blinkies!! (★^O^★)

Report Comment

s3xy.goblin

profile picture

pees near u cutely

Report Comment

blueasis

profile picture

profile is a mood tbh

Report Comment

x_v4mp3y3lin3r_x

profile picture

thnx!! i love ur profile too!!! the blinkies r rad

Report Comment

Tom

profile picture

Thanks 4 the add!

Report Comment

L1N05HK4

profile picture

WOOO! OuO/ Av olika skäl väljer vi nu att avbryta den svenska invasionen och istället ersätta den med en aspergerinvasion av bibliska proportioner beep boop

Report Comment

L1N05HK4

profile picture

Omg go'kväll! ºwº Jag är nu redo för att påbörja den svenska invasionen av denna välsignade webbsida

Report Comment