batman

batman's profile picture

" getting buzzed"

13 yrs old

Last active:

Mood: sad

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/cosmic_kell

batman's Interests

General

Music

my chemical romance,Gerard way,ray toro,frank iero,pierce the veil,your favorite martian,tv girl,leathermouth,insane clown posse,nirvana,the smiths,mitski,rebzyyx,the cure,tyler the creator,panic! at the disco,alex g,carseat headrest,one direction,lil uzi vert,fall out boy,kimya dawson,pencey prep,playboy carti,travis scott I'm sure my taste in music will change over time though!!!!!

Movies

mean girls,thirteen,heathers,spiderman across the spiderverse,the basketball diaries,lego batman,heathers,juno,spree,the Florida project,Scott pilgrim vs the world,suicide room,zero day,and my little pony:Equestria girls! that's it for now chatttt!!! :3

Television

The umbrella academy,zach stone is gonna be famous,my little pony,i am not ok with this,gravity falls,star vs the forces of evil,sonic prime,glimore girls and uhhh ik I like more shows but I'm really slow and cant thinkkkkk

Books

the umbrella academy,the true lives of the fabulous killjoys,the cliffs,any diary of a wimpy kid book,the hunger game, the hunger games:balled of song birds and snakes,into the pit,to be beautiful,count the ways,Pete the cat books tbh,big Nate! and uhhhhhh that's about it I think (for noww :p)

Heroes

I'm not very sure anymore but like I'm pretty sure its just the members of my chemical romance!

batman's Latest Blog Entries [View Blog]

MY CHEMICAL ROMANCE (view more)

idkkk (view more)

batman's Blurbs

About me:

HIIIII my name is Kellen I'm level 14 trans guy and I don't really mind pronouns use any on me(besides she/her) but I'd prefer if you really just use my name when talking about me. I like mcr a lot (I think you can tell) I really like making friends but find it very hard for sum reason I can speak both Spanish and English fluently uhhh and I would like to dress emo or scene but very scared of being bullied and yeah I personally think I'm very cool BYEEEEE!!

Shadow the Hedgehog - Sonic Heroes

Who I'd like to meet:

batman's Friends Comments

Displaying 2 of 2 comments ( View all | Add Comment )

frankie! 🍉

frankie! 🍉's profile picture

your profile is so silly omg /vpos

Report Comment



oh em gee thx i like ur profile btw ‼️

by batman; ; Report

Wubzilla

Wubzilla's profile picture

I like your page!

Report Comment



OMG THXX (I NEED TO GIVE CREDIT TO BEEFSTEW FOR MAKING IT) I LOVE UR PROFILE AS WELL!

by batman; ; Report

Shadow the Hedgehog - Sonic Heroes