Karter!!

Karter!!'s profile picture

"HAHA! I'M USING THE INTERNET!!"

14 years old

Last active:

Mood: very comfortable!!!!!!

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/certifiedgarrykisser

Karter!!'s Interests

General

i like forest of drizzling rain, angels of death, ib, mad father, the witch's house, and cute stuff! i'm currently interested in rpg maker games! other games i have are endroll, misao,alicemare, yttd, arcade kitten games, and noel the mortal fate! I also recently got interested in ZENO and ACONITE!

Music

I like ghost and pals! but i don't really know what else :( but my music taste is kinda similar to one of a kid having a animation meme phase for a lack of a better description, i also like songs that were like 2015 nightcore kind of songs. I don't really listen to many specific artists, it's pretty much just random songs.

Movies

Pink Strawberry

Television

I don't really watch tv so here's youtubers i like Chad Chad Manlybadasshero Markiplier Jarvis Johnson the only show i really watch is mewkledreamy, if i say i like the angels of death anime adaptation im lying to you.

Books

angels of death (episode.0, sastuten, literally all of them.) the witch's house diary of ellen, forest of drizzling rain That's really all, the rest is fanfiction Animated Rainbow Nyan Cat

Heroes

manlybadasshero is my only hero

Karter!!'s Latest Blog Entries [View Blog]

drawing sprityres for my game rn (view more)

sitting at my desk......................... (view more)

I wanna make a game....................... (view more)

I LOVE EDDIE (view more)

The struggle is real (view more)

Karter!!'s Blurbs

About me:

hello! I'm Karter, i'm a autistic trans boy! i love rpg maker games and cats, my favorite song at the moment is Rollin' girl! My favorite angels of death character is Eddie!! he is superior!! I also love Garry, I wanna kiss him!!!! On the lips!!! I love Garry!! Some other games I play are cosmo dreamer, alicemare, misao, and endroll! please don't add me if you only want to promote something, i won't accept it

Who I'd like to meet:

Karter!!'s Friends Comments

Displaying 1 of 1 comments ( View all | Add Comment )

♤𝔽𝕒𝕖_𝕥𝕙𝕖_𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡𝕪♤

♤𝔽𝕒𝕖_𝕥𝕙𝕖_𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡𝕪♤'s profile picture

Damn finally another horror rpg maker game fan! I also like watching chad chad and manlybaddasshero. I’ve watched a little bit of angels of death! (around the end of the graveyard kid part!)

Report Comment



Manlybadasshero pretty much caused my rpg maker game hyperfixation, lol

by Karter!!; ; Report