doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ...'s profile picture

"cuddling my uzi plushie :D"

hii im matt/matthew and im 16 ! my pronouns are he/him btw

Last active:

Mood: blehhh

View my: Blog | Forum Topics

Contacting doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/bluerazzzberry

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)'s Interests

General

Fundamental Paper Education, VRChat, Blรฅhaj, Lethal Company, Roblox, cats, drawing, plants, bats, Pinterest, birds, JJBA ASB R, Garfield, skateboarding(dont know how to but i love it), guitar(dont know how to play), snakes, music, sewing, making jewelry, origami, thrifting, Halloween, Cuphead, urban exploration, paper crafts, Baldi's Basics, etc (constantly adding to the list)

Music

Deftones, julie, The Garden, Spiritbox, Whirr, Mr. Floyd Larry, Eyedress, Glare, Nirvana, Megan Thee Stallion, Above Jupiter, Opal In Sky, girl in red, Mr.Kitty, Current Joys, WILLOW, Odetari, Aliyah's Interlude, 6arelyhuman, IC3PEAK, Mother Mother, Ayesha Erotica, Melanie Martinez, Vvices, GRLwood, Destroy Boys, Jazmin Bean, Jack Stauber, Gorillaz, BABYMETAL, and a LOT more (most of these i only know one or 2 songs from, soooooooo)(i h8 Taylor Swift and all country music)

Movies

Raggedy Ann & Andy: A Musical Adventure
Movie blinkies

Television

(im gonna use this for series i love in general) THE AMAZING DIGITAL CIRCUS OMFG IJFDJGSIUDG, MURDER DRONES !!!!!!!, Popee The Performer, The Amazing World of Gumball, Spongebob, South Park, mlp???? ig???? idk man

Books

Deathnote, Pet Sematary, Dry (I donโ€™t like reading)

Heroes

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)'s Links

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)'s Latest Blog Entries [View Blog]

dni/byi list !! (view more)

my digital art (UPDATE) (view more)

silly picrews i found (with links !!!) (view more)

my cats :D (view more)

songs i like (view more)

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)'s Blurbs

About me:

(PFP MADE BY ACE !!!) hihi im matt and im 16 (if youre like over 20 dni ig idk). i like a lot of things and my current obsessions are fundamental paper education, popee the performer, murder drones, and the amazing digital circus !!! 99% of the time i will not interact first (so very sorry) but if i add you first then yippee !!!!
It's tamaNOTchi! Click to feed!

STAMPS !!


BLINKIES !!


USERBOX !!

Who I'd like to meet:

fellow silly people and tadc fans and murder drones fans and popee the performer fans because im REALLY obsessed (my Discord is bluerazzzberry.art btw eheheehehehh)

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)'s Friend Space

[view all]

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ) has 215 friends.

doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ)'s Friends Comments

Displaying 20 of 23 comments ( View all | Add Comment )

Wacky Alex

Wacky Alex's profile picture

THANKS FOR THE ADD

If you like wacky music, give our channel a try.

โ–บ FunHouseRadio.com

It's the WORST radio channel in the entire solar system!

Report Comment

Vapxx

Vapxx's profile picture

I LOVE UR PROFILE SM, The Kedamono pfp is super cool X3

Report Comment



OH MY GOSH TYSM !!!!! i love your profile too its really really cool !! :D

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

WAA TYSM!! ูฉ(หŠแ—œห‹*)ูˆ

by Vapxx; ; Report

VAN

VAN's profile picture

RAAAHHHH PROFILE GOES HARD AS HELL !!11!! LOVE THE USE OF COLOURS AND CONFETTI :D

Report Comment



Oreo/star (Autoplay)

Oreo/star (Autoplay)'s profile picture

sSCREAMING POPPE THE PREFORMER LAYPUR

Report Comment



๐ŸŒˆโ˜… CARRIE !! :3

๐ŸŒˆโ˜… CARRIE !! :3's profile picture

DUUD3 I L0V3 Y0UR PR0F1L3 < :oD you seem really cool !!

Report Comment



AHH TYSM !!! YOUR PROFILE IS LITERALLY SO COOL TOO OML !!!!! TYSM FOR ACCEPTING :D

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

โ™ฏโ”†IVORIN ] VAL .แŸ โ˜…

โ™ฏโ”†IVORIN ] VAL  .แŸ โ˜…'s profile picture

YOUR PROFILE IS AMAZINGGGG !!!

Report Comment



thug shaker

thug shaker's profile picture

AHHH UR PROFILE IS SO CUTIE PATTOOTIE I COULD EAT IT

Report Comment



lay

lay's profile picture

can i eat ur profile

Report Comment



omg of course !!! (also i absolutely love your profile its so sick)

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

THANK YOUU URS TO <3

by lay; ; Report

reyrey<3

reyrey<3's profile picture

did you know thats avocaloid song on your profile

Report Comment



THATS A GOOD THING

by reyrey<3; ; Report

โญ๏ธใ€๏ปฟ๏ฝ๏ฝŽ๏ฝ˜๏ฝ‰๏ฝ๏ฝ•๏ฝ“๏ฝ—๏ฝ˜๏ฝ“๏ฝ”๏ฝ…๏ฝ’๏ฝ‰๏ฝใ€‘๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆโญ๏ธ

โญ๏ธใ€๏ปฟ๏ฝ๏ฝŽ๏ฝ˜๏ฝ‰๏ฝ๏ฝ•๏ฝ“๏ฝ—๏ฝ˜๏ฝ“๏ฝ”๏ฝ…๏ฝ’๏ฝ‰๏ฝใ€‘๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆโญ...'s profile picture

I luv your blinkies!! :0

Report Comment



frei !!

frei !!'s profile picture

whoa.
ur kool. ^_^

Report Comment



xiah

xiah's profile picture

OMG!!! I LOVE UR PROFILE LAYOUT x3 can i have the "I <3 BUBBLE" sticker and the code for the background music? ty ty x3

Report Comment



AH TYY !! ofc ^^ ill dm you the code when i find where i put it

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

Jaime ๐Ÿ  (Not preciado)

Jaime ๐Ÿ  (Not preciado)'s profile picture

UR MISS CIRCLE PFP IS SO SILLY!!! AND U SEEM SO COOL... (are ur dms open?? :33)

Report Comment



KAngel !!!

KAngel !!!'s profile picture

AAAAAAAHHHHHHH THANK YOU FOR ADDING ME, YOURE SO COOL DUDE >.<

Report Comment



EHEHE OFCC :D TYSM FOR ADDING ME BACK YOU SEEM REALLY COOL TOO !!!

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

OH MY GOSH THANK UUU...

by KAngel !!!; ; Report

UNDED1DROID

UNDED1DROID's profile picture

THX SOSOSOSOOOO MUCH FUR THE ADD BACK!!!!!!!!!!!!!111111!!1!!!!1!111111111!!!111111!!!!!11111111

Report Comment



OMG OFCCC !! TY FOR ADDING ME IN THE FIRST PLACE :D
ALSO I REALLY LIKE YOUR LAYOUT LIKE AHH

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

OMG THX FUR THE COMP!!!! I LIKE UR LAYOUT 2!!!111!!!!

by UNDED1DROID; ; Report

UNDED1DROID

UNDED1DROID's profile picture

THX SOSOSOSOOOO MUCH FUR THE ADD BACK!!!!!!!!!!!!!111111!!1!!!!1!111111111!!!111111!!!!!11111111

Report Comment

Aileen !!

Aileen !!'s profile picture

Helloo!!

Report Comment



๐•œ๐•’๐•ž๐•ž๐•š ! !

๐•œ๐•’๐•ž๐•ž๐•š ! !'s profile picture

omg i love ur page sm!! :3 ALSO ANOTHER TADC FANATIC GAHHH

Report Comment



TYSMMM !!!! SO HAPPY I FOUND ANOTHER PERSON WHO LOVES TADC OMG !! (also i love your profile too oh my FREAKING gosh its so cute)

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

หšโ‚Šโ€ง๊’ฐแƒ Odette เป’๊’ฑ โ€งโ‚Šหš

หšโ‚Šโ€ง๊’ฐแƒ Odette เป’๊’ฑ โ€งโ‚Šหš's profile picture

Thank you so much for adding me! เซฎ หถแต” แต• แต”หถ แƒ I love your layout, the visuals are so cool!
ห—ห‹ห โ™ก หŽหŠห—

Report Comment



GASP omg np and tysm <3 :D
your profile is so unique and i love the concept, its so cool ! ^^

by doormatt (HAPPY PRIDE ๐ŸŽ‰๐Ÿณ๏ธ‍๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธ‍โšง๏ธ); ; Report

AJ

AJ 's profile picture

Gay

Report Comment