bitmapt

profile picture

30/f/nj

Last active:

Mood: effervescent

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/bitmapt

bitmapt's Interests

General

pokemon ~*~ anime ~*~ video games ~*~ kittehs ~*~ AEW ~*~ nostalgia

Music

Slipknot ~ KoRn ~ Marilyn Manson ~ Ministry ~ Einsturzende Neubauten ~ My Life with the Thrill K*ll Kult ~ Dope

Movies

Television

Books

Heroes

bitmapt's Links

bitmapt's Latest Blog Entries [View Blog]

i can't wait to work on my profile!!1 (view more)

testing (view more)

bitmapt's Blurbs

About me:

Who I'd like to meet:

:3 :3 :3 :3 :3 :3

bitmapt's Friends Comments

Displaying 20 of 42 comments ( View all | Add Comment )

Chriiiis

profile picture

yo, what’s up?!

Report Comment

j.m.

profile picture

Idk the name of the company or the promoters given that it's french stuff from the 60s and 70s. if you wanna find some just search youtube for some of the wrasslers like Ben Chemoul or Gilbert Cesca and you'll find a lot of stuff on those accounts

Report Comment

Felix✩

profile picture

aWW thank uuu i named him Crumpy (˶′◡‵˶)

Report Comment

j.m.

profile picture

wrasslin rulez

Report Comment

Cory🥀

profile picture

Classic layout, Thx 4 the add!

Report Comment

steb•wash

profile picture

No prob! I just saw that the Art and Photog section had more topics than anything else & figured people might be goofin' like I did so I just wanted 2 help out lol. And thanks!! I found that gif on my old photobucket from middle school. I think I used it as my cursor on myspace for a short time back then lol. I like ur profile a lot as well btw!

Report Comment

dustmop

profile picture

u have the coolest profile evar

Report Comment

ꜱʜᴇʟʙᴢ

profile picture

thanks for the add! Your Bleach gif made me happy

Report Comment

Chriiiis

profile picture

Wanna join our discord? 😀😀😀 https://discord.gg/9wBtmfcdDE

Report Comment

GuitarNinja

profile picture

Sweet vibe

Report Comment

kailyn exxogenesiis

profile picture

THX FOR THE ADD THIS IS COOL I ENJOY

Report Comment

steb•wash

profile picture

Thnx 4 accepting the add! Love ur layout & also 💓 slipknot & korn!!

Report Comment

dan taffy

profile picture


|\ _,,,---,,_
ZZZzz /,`.-'`' -. ;-;;,_
|,4- ) )-,_. ,\ ( `'-'
'---''(_/--' `-'\_)
am on ur profile
zleeping

i LOVE the vibe of ur profile

Report Comment

Felix✩

profile picture

UH OH! you just got BEANED!!


tag ur friends to totally bean them!

Report Comment

Noah

profile picture

Fellow Manson fan!!

Report Comment

s3xy.goblin

profile picture

thanhk yew for the add ^_^;

Report Comment

thombo

profile picture

thx 4 the add 🥺👉👈

Report Comment

◤CRIME//BIRD◥

profile picture

so0o0o0o0ooo i was just thinking about u! meep

Report Comment

Chriiiis

profile picture

yo, what’s up?!

Report Comment

Felix✩

profile picture

luv ur monster energy theme page!!! uwu

Report Comment