katxkunt

katxkunt's profile picture

"plz talk 2 mehhh :P"

17, they/she San Diego

Last active:

Mood: bored >:(

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/8008135

katxkunt's Interests

General

Music

i loveee skramz, emo violence, i love spanish emo violence imo sounds better but then again spanish is my first language so that might just be me, grindcore, mincecore, hardcore ANYTHING, metal(any sub genre of metal just don’t make me listen to nu cuz i already know what it is and it’s lame to me even though i listen every once a blue moon >:P)

i like post punk, 2010s emo shitzzzz xP !! 

SD SKRAMZ 4 EVA !!

(i am not in any punk scene and would rather not be but i’ve been to a few shows in sd, call me a poser wtv idc xD cuz i don’t necessarily have a label on what “aesthetic” i am just to like music :P )



Movies

little miss sunshine :>

superbad is awezummm B]

scott pilgrim vs the world is kewl :P


Television

ohshc x3

scott pilgrim takes off wuz guddd

Books

aristotle and dante series :3 iz gud 

Heroes

🍬

katxkunt's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

katxkunt's Blurbs

About me:

06 <3 i’m mexican dood.. :P

i really really like my bf x3 <333
COMMENT ON MY WALL PLZZZZZ xP

Who I'd like to meet:

anyone !! my IM’s r alwayzz open :>


ohshc lover

leiiii xP <3333


katxkunt's Friends Comments

Displaying 3 of 3 comments ( View all | Add Comment )

silly katz

silly katz's profile picture

woah im obsessed with the layout

Report Comment

JkJunkie

JkJunkie's profile picture

Its Giving UWU bakaaaaa

Report Comment



BOY LOLLL

by katxkunt; ; Report

silas ☆

silas ☆'s profile picture

HAI thx SM 4 the add i LUV ur layout SM!! u seem SO KEWL plz im me if u get the chance!!!

Report Comment



HAIII UR SO KEWL 2 omg ur so awezom xP <3333

by katxkunt; ; Report

THX U!!! <3

by silas ☆; ; Report