☣Clu☣

profile picture

"༼ つ ◕_◕ ༽つ"

Clu - 28 - IT - Professional Procrastinator

Last active:

Mood: The passing of time and all of its crimes is making me sad again

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/cluelessclu

☣Clu☣'s Interests

General

☻ Illustration ☻ 3D Art ☻ Electronic Music ☻ Nostalgic Sh*t ☻

Music

☻ Electronic/Berlin School ☻ Krautrock ☻ EDM ☻ Ambient ☻ Drone ☻ Vaporwave ☻ Eccojams ☻ Plunderphonics ☻ Seapunk ☻ Post-Punk ☻ New Romantic ☻ 80s Brit Pop ☻ Grunge ☻

Movies

☻ Metropolis ☻ 2001 A Space Odyssey ☻ The Fifth Element ☻ Independence Day ☻ Stargate ☻ Star Wars Ep. V/VI ☻ Blade Runner ☻ TRON ☻ Alien ☻ Split Second ☻ Hackers ☻ Reservoir Dogs ☻ Zardoz ☻ Withnail And I ☻

Television

☻ Star Trek ☻ Doctor Who ☻ Battlestar Galactica ☻ Farscape ☻

Books

☻ Isaac Asimov's The Robot Series ☻ Neuromancer ☻ Fahrenheit 451 ☻ Douglas Adams' The Hitchhiker's Guide to the Galaxy Series ☻ Harlan Ellison's I Have No Mouth And I Must Scream ☻

Heroes

Our Hero the android Data gave his life to save his Captain T_T
Adopt one today!

☣Clu☣'s Latest Blog Entries [View Blog]

One random fav thing a day! - DAY 4: TRON (view more)

One random fav thing a day! - DAY 3: SYNTHESIS! (view more)

One random fav thing a day! - DAY 2: VIRTUAVERSE (view more)

One random fav thing a day! - DAY 1: D&W (view more)

So░Nostalgic (view more)

☣Clu☣'s Blurbs

About me:




Hi, I'm Clu and I do funny things on DAZ Studio and Photoshop, sometimes I do traditional drawings, study Cinema, play videogames and make electronic music with my partner! Well, he's doing most of the job, but sometimes I make some drums loops and we often do jam sessions together! he's DUO - Digital Unit Operated





My SWTOR Characters: Cipher Nine
My SWTOR Characters: Darth Nox
My SWTOR Characters: Bounty Hunter
My SWTOR Characters: Smuggler

Who I'd like to meet:

Ivan Andreevič Urgant, who made Italy's whole year by devoting his last episode of his talk show "Večernij Urgant" to us 🖤

☣Clu☣'s Friends Comments

Displaying 20 of 36 comments ( View all | Add Comment )

Action Cat

profile picture

Thanks for the add!

Report Comment



Thank you! (❁´◡`❁)

by ☣Clu☣; ; Report

sputnik

profile picture

hey clu, thx for the ad...very cool profile here⚛️

Report Comment



Thank you!

by ☣Clu☣; ; Report

Horrorbaby

profile picture

So glad you accepted. your page is so damn cool. I feel we would really get along, I make digital art and love cyber art.

Your page really spoke to me last night around 3am.

You're so dope. You're 28 ?
I'm 27.

Love your vibes. love, love.

Report Comment



Heyyy! ╰(*°▽°*)╯ Thanks for your kind words (´▽`ʃ♡ƪ) I really like your page too, and I'm glad we have common interests! (❁´◡`❁)

by ☣Clu☣; ; Report

yay, dope new friend! ayeeee !

( :

by Horrorbaby; ; Report

(~ ̄▽ ̄)~ (´▽`ʃ♡ƪ)

by ☣Clu☣; ; Report

Petals And Thorns

profile picture

Thanks for connecting!🌹🖤

Report Comment



Thank you for adding me (o゜▽゜)o☆

by ☣Clu☣; ; Report

sarah ♡

profile picture

hello!!
how was this week for u

Report Comment



Hello!
It's been quite messy, but somehow I'm managing (~ ̄▽ ̄)~ I think we're going to get another lockdown soon, but eh, it was predictable (*  ̄︿ ̄)
How about you? How have you been?

by ☣Clu☣; ; Report

ugh the worst, that sucks!
i've been super bored lmao i don't think anything has really changed in weeks. might finally get a little better now that vaccinations are rolling out so heavily tho lmao.
what are you up to this week!

by sarah ♡; ; Report

Ayy go get that vaccine! I should get it too, but I have to get in touch with my doctor to ask him if I can get it where I currently live - because it's a different region XD
Not much, just posted a bulletin about TRON ^_^

by ☣Clu☣; ; Report

i'm gonna go read before i get off for the day !!
i prob won't be elibgable for it until this summer but i don't mind the wait

by sarah ♡; ; Report

Oof, stay safe until then!

by ☣Clu☣; ; Report

OhKayTea_xD

profile picture

Hey!, Thanx 4 the add! Loving the aesthetic!

(*^▽^)/

Report Comment



Ayyy thank u (´▽`ʃ♡ƪ)

by ☣Clu☣; ; Report

xXQueer_BongXx

profile picture

thanks for the add I love your profile

Report Comment



Thank YOU for adding me! ╰(*°▽°*)╯ I hope you're having a nice day/night (o゜▽゜)o☆

by ☣Clu☣; ; Report

So far!! Hope you are too

by xXQueer_BongXx; ; Report

Yep! I should probably go to sleep now, it's 5 am XDD

by ☣Clu☣; ; Report

lol only 11 pm here! Although sleep is the right idea XD

by xXQueer_BongXx; ; Report

Lottie Dottie

profile picture

um hi your profile is amazing

Report Comment



Aww hi (❁´◡`❁) and thank you ヽ(✿゚▽゚)ノ

by ☣Clu☣; ; Report

Jani Noir

profile picture

Ciaooooo. Grazie per l’aggiunta.
Ti auguro una bella giornata
xoxo

Report Comment



Ciao, grazie a te! (´▽`ʃ♡ƪ) scusa per non aver risposto prima ma il sito è rimasto offline quasi tutto il giorno e avevo anche lezione ≡(▔﹏▔)≡

by ☣Clu☣; ; Report

Non ti preoccupare!!! Alcune persone non rispondono proprio, quindi grazie x aver risposto.

Ho visto, ieri mi è venuto un colpo! Ho pensato che l’avessero chiuso. Meno male che è tornato online! Si sa perché era offline per così tante ore? ??

Ti auguro una bella giornata

by Jani Noir; ; Report

Io cerco sempre di rispondere a tutti (❁´◡`❁)

Comunque ieri mi sa che c'era un problema con il provider internet di An, non riusciva ad accedere al server per questo credo... Anche io mi sono cacata ahhahaha ho detto "vai sta diventando troppo potente e lo hanno oscurato" (≧∇≦)

by ☣Clu☣; ; Report

Ahaha, io ho pensato che Tom Anderson lo avesse rapito perché SpaceHey sta iniziando ad aver troppo successo, ahaha...

Passa una bella serata

by Jani Noir; ; Report

Echoes of Savages

profile picture

Hey! Thanks for the add! Killer page!!! Hope you're having a great day!

Report Comment



Heyy thanks for the add! (❁´◡`❁) I'm great, thank you (´▽`ʃ♡ƪ) how about you?

by ☣Clu☣; ; Report

🎃★ 𝐩𝕣Ỗ千𝐄𝓢𝔰๏ℝ ᗪ𝓋𝐫𝕜 Ⓨ𝓋Ğ𝔳𝔪𝔦 💢✋

profile picture

I adore ur profile omg💘💘💘💘

Report Comment



I def love yours too (´▽`ʃ♡ƪ)

by ☣Clu☣; ; Report

Fabio Vinciguerra

profile picture

Hi and thanks so much for the req!

Report Comment



Grazie per aver accettato

by ☣Clu☣; ; Report

Lieto di conoscerti e grazie ancora!

by Fabio Vinciguerra; ; Report

SincerelyDesi

profile picture

No problem hun, thanks for accepting! I hope you had a good weekend!

Report Comment



Thanks, I tried (#`-_ゝ-) It could've been better, but even worse! How about you?

by ☣Clu☣; ; Report

Just about the same lol.. Pretty uneventful. Sleep, Netflix, and laundry just about sums up my last 2 days haha.

by SincerelyDesi; ; Report

steb•wash

profile picture

no prob! likewise! i like ur profile a lot!! probably one of the coolest looking ones i've seen for sure!

Report Comment



Ayy thanks! I modified this one ヾ(≧▽≦*)o

by ☣Clu☣; ; Report

🍬Kandi🍭

profile picture

Oh yay I’m glad! 😊

Report Comment



(o゜▽゜)o☆

by ☣Clu☣; ; Report

emo WRLD

profile picture

Thanks bro 💚💜💚💜

Report Comment



Thank you (❁´◡`❁)

by ☣Clu☣; ; Report

DeVries

profile picture

https://htmlcheatsheet.com/

This is a pretty good resource haha

Report Comment



Ayy thanks!

by ☣Clu☣; ; Report

Slow Joe

profile picture

Thanks for the add! Cool profile page!

Report Comment



Thanks for accepting my request, and thank you! I edited this layout, which is an edit of
this one

by ☣Clu☣; ; Report

Axxniro

profile picture

Thanks for accepting! your page takes me to another world. so dope!

Report Comment



Ayy no problem!
Also AWW THANK YOU *^* I modified this layout

by ☣Clu☣; ; Report

CashThulhu

profile picture

Thanks for the add and dope profile!

My favorite thing Isaac Asimov wrote,
"There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge."

Cool to see people reading him.

Report Comment



Hey, thank you for accepting! And yeah, this dangerously simplistic mindset is slowly but inexorably spreading in Europe too, the thought that 1 equals 1 is imho utter bullsh*t. There are people who learn, and there are people who know nothing and won't shut up. But yeah, Asimov is a pillar of modern literature

by ☣Clu☣; ; Report