aidan

profile picture

"simply vibing"

20 he/him | Boulder, CO | ACAB

Last active:

Mood: pain

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/aidanc

aidan's Interests

General

writing, baking, fermenting, drawing, playing games of all kinds (but especially pen-and-paper RPGs), linguistics (esp. Old English), anthropology, lifting heavy things RIP gains thanks to 'rona and any other "ooh shiny" of the week

Music

everything except super noisy stuff and brocountry but I am currently most into 60s-90s alternative, 3rd-wave ska, and hyperpop. my music taste is all over the place lmao

Movies

I only watch good movies, so... none, really. pretty into horror and indie stuff lol, peep my letterboxd

Television

big fan of the miniseries but can't keep interest in most long shows. notable faves are twin peaks, OTGW, GoT, and NGE.

Books

I like poetry except slam and I like (most) fiction except schlocky YA, but I am an especially big fan of impressionist poetry and lord of the rings

Heroes

brad leone, brendan fraser, hunter thompson, eugene debs

aidan's Latest Blog Entries [View Blog]

Mercedes (poem) (view more)

zines! (view more)

nice (view more)

B-Horror (poem) (view more)

Black Sun RPG (view more)

aidan's Blurbs

About me:

pain
wizard
former "gifted student", current burnout semiacademic

visit my itch.io TTRPG page here!

shameless letterboxd plug

half of spacehey.com/aidanc

Who I'd like to meet:

brendan fraser but only once
and you!!! brendan

aidan's Friends Comments

Displaying 20 of 21 comments ( View all | Add Comment )

mol

profile picture

dope page!! i love OTGW too

Report Comment

Felix✩

profile picture

thx 4 the follow i hope u someday get to meet brendan fraser once!! (❁´◡`❁)

Report Comment

SEBASTIAN CRUZ

profile picture

Aiden thanks for the add. Your background is mesmerizing.

Report Comment

Sunbeam42

profile picture

Thanks for the add!! Brendan Frasher is underrated af

Report Comment

ash

profile picture

love your page!!! thanks for the add

Report Comment

Alysha

profile picture

Thank you for the add!

Report Comment

☠ Eric ☠

profile picture

did you beat the game?

Report Comment

Gabriel:]

profile picture

thank you for adding! i like your blogs and also the space-themed profile

Report Comment

sele

profile picture

hiii thanks for the add

Report Comment

aidy

profile picture

Thanks for the add! I love horror movies too, been thinking about creating a letterboxd.

Report Comment

Doug

profile picture

Thanks for the add

I actually switched to frostwire so I could be cooler lmao

Report Comment

corentin

profile picture

Hey thanks for the add!

Love the limewire image

Report Comment

~ rachel

profile picture

Thanks for the add!

Report Comment

☠ Eric ☠

profile picture

hello new friend!

Report Comment

aidan

profile picture

Thank you all for 50 friends!!! I SO look forward to seeing where this site goes and thank you all for being so friend-ly!

Report Comment

★ lola UwU ★

profile picture

EBIC profile! c:

Report Comment

meh!!

profile picture

page lookin good 😷 it's clearly a spacehey bug, the site doesn't force a proper wrap with code-tags, i'll add a fix to my post when i get to it. until then you can just delete the comment below what has the code tags

Report Comment

✧*゚・゚。.ミ☆✧5K5K5K5000✧

profile picture

omg your page is taking me back lol

Report Comment

Shanen

profile picture

Haha, I'm flattered, great use of the player! ^_^

Report Comment

810_bogosian

profile picture

Pleased to meet you!

Report Comment